Pregled bibliografske jedinice broj: 545514
Stalnost uspjeha učenika tijekom dvanaestogodišnjeg školovanja
Stalnost uspjeha učenika tijekom dvanaestogodišnjeg školovanja // Monografija Međunarodni znanstveni skup Škola po mjeri / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Odjel za obrazovanje učitelja i odgojitelja, 2009. str. 251-274 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 545514 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stalnost uspjeha učenika tijekom dvanaestogodišnjeg školovanja
(Students permanent achievements during their twelve-year-long education)
Autori
Kadum-Bošnjak Sandra ; Močinić Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Monografija Međunarodni znanstveni skup Škola po mjeri
/ Kadum, Vladimir - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Odjel za obrazovanje učitelja i odgojitelja, 2009, 251-274
ISBN
978-953-7498-24-5
Skup
Međunarodni znanstveni skup Deseti dani Mate Demarina Škola po mjeri
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 24.04.2009. - 25.04.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
stalnost uspjeha; opći uspjeh; uspjeh u hrvatskom jeziku; uspjeh u matematici; nestalnost uspjeha; školovanje
(permanent achivement; average achievement (success); achievement in Croatian Language; achievement in Mathematics; inconsistent achievement; education)
Sažetak
U radu autori prikazuju rezultate istraživanja provedenom na uzorku od 123 studenta Odjela za obrazovanje učitelja i odgojitelja Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, a vezano za njihovo dvanaestogodišnje školovanje. Dobiveni rezultati kazuju da je tijekom dvanaestogodišnjeg školovanja stalnost općeg uspjeha postiglo osam učenika ili 6.50%, da je troje njih (2.44%) ostvarilo stalnost uspjeha u hrvatskom jeziku i da je samo jedan učenik ili 0.81% postigao stalnost uspjeha u matematici. Nestalnost uspjeha je izrazito velika. Tijekom dvanaestogodišnjeg školovanja najviše je varirao uspjeh učenika u matematici (40, 23%), najmanje u općem uspjehu (16.94%), dok je variranje uspjeha učenika u hrvatskom jeziku iznosilo 27.74%. Dobiveni koeficijenti korelacije statistički su značajni na razini od 1%.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Snježana Močinić
(autor)