Pregled bibliografske jedinice broj: 545328
Trgovački centar: spoj racionalnog i iracionalnog
Trgovački centar: spoj racionalnog i iracionalnog, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 545328 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trgovački centar: spoj racionalnog i iracionalnog
(Shopping center: combination of rational and irrational)
Autori
Rozić, Antonio
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
06.09
Godina
2011
Stranica
24
Mentor
Peračković, Krešimir
Ključne riječi
potrošnja; potrošačko društvo; trgovački centar; konzumerizam; sociologija potrošnje
(consumption; consumerism; mall; consumerism; sociology of consumption)
Sažetak
U prvom dijelu rada u kratko će biti opisana povijest nastanka trgovačkih (shopping) centara od nastanka do današnjeg vremena kad su postali ne samo mjesta gdje ljudi ostvaruju svoje fizičke potrebe poput kupovine namirnica nego i mjesta gdje ostvaruju također i one društvene potrebe. Također će se analiziarti rastući intetres građana Hrvatske prema trgovačkim centrima u posljednjih 10 godina na temelju nalize koja ukazuje da je Hrvatska jedna od vodećih zemalja Europe po odnosu broja stanovnika i kvadratnih metara trgovačkih centara, a da je sam Zagreb kao hrvatski grad s najviše trgovačkih centara prestigao Beč. U Hrvatskoj ima 250 metara četvornih trgovačkih centara na 1000 stanovnika, dok je u Europi prosjek 190 kvadrata na 1000 stanovnika(za zemlje članice E.U.)
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
194-1941560-1549 - Kulture konzumerizma i održivosti: globalni izazovi socio-kulturnom razvoju RH (Čolić, Snježana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb,
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb
Profili:
Krešimir Peračković
(mentor)