Pregled bibliografske jedinice broj: 545230
Treba li Hrvatskoj obrazovanje za inovacije?
Treba li Hrvatskoj obrazovanje za inovacije? // Razvoj hrvatskog školstva u kontekstu Europske unije, Skup prigodom 150 godina postojanja HAZU i 140 godina djelovanja Hrvatskog pedagoško-književnog zbora
Zagreb, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, znanstveni)
CROSBI ID: 545230 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Treba li Hrvatskoj obrazovanje za inovacije?
(Does Croatia need education for innovation?)
Autori
Švarc, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni
Skup
Razvoj hrvatskog školstva u kontekstu Europske unije, Skup prigodom 150 godina postojanja HAZU i 140 godina djelovanja Hrvatskog pedagoško-književnog zbora
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
obrazovanje; inovacijski razvitak
(education; innovation development)
Sažetak
U uvjetima gospodarstva znanja i globalne konkurencije rezultati znanstvenoistraživačke djelatnosti opredmećeni u inovacije i nove tehnologije postali su zamjena za materijalne faktore proizvodnje i ključ uspješnosti nacionalnih gospodarstava. U kontekstu primjene znanja za gospodarski razvoj posebno je važna konkurentnost radne snage koja je određena njenom obrazovnom strukturom i kompatibilnošću ponude i potražnje tj. podudaranošću obrazovanja i tržišta rada. Konkurentnost radne snage ovisi ponajprije o obrazovnom sustavu zemlje jer su gospodarski rast, tehnološki napredak i obrazovanje koje stvara intelektualni kapital u međusobnoj interakciji i jedan drugog podržavaju
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
194-0000000-1539 - Društvena evaluacija hrvatskog inovacijskog sustava u funkciji društva znanja (Švarc, Jadranka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Jadranka Švarc
(autor)