Pregled bibliografske jedinice broj: 545066
The Role of Blended-learning Approach in Developing Listening and Speaking Skills in English as a Foreign Language (Uloga hibridnog pristupa u razvoju vještina slušanja i govorenja u engleskome kao stranome jeziku)
The Role of Blended-learning Approach in Developing Listening and Speaking Skills in English as a Foreign Language (Uloga hibridnog pristupa u razvoju vještina slušanja i govorenja u engleskome kao stranome jeziku), 2012., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 545066 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
The Role of Blended-learning Approach in Developing Listening and Speaking Skills in English as a Foreign Language (Uloga hibridnog pristupa u razvoju vještina slušanja i govorenja u engleskome kao stranome jeziku)
(Blended-learning Approach in Development of Listening and Speaking Skills in English Language Teaching)
Autori
Guangying, Cui
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.01
Godina
2012
Stranica
252
Mentor
Medved Krajnović, Marta ; Seljan, Sanja
Ključne riječi
e-language learning; blended learning; speakind and listening skills; research; statistical analysis
Sažetak
Zahvaljujući ubrzanom razvoju moderne informacijske tehnologije, osobito tehnologije računalnih mreža, mješovito učenje, koje se temelji na konstruktivističkoj i sociokulturalnoj teoriji učenja, kognitivnoj teoriji kao i teoriji autonomije učenika, posljednjih godina postaje sve popularnije u području obrazovanja. Pristup mješovitog učenja koji sjedinjava prednosti online učenja i učenja u razredu, često je učinkovit u pokretanju inicijative učitelja kao i učenika te poticanju autonomije učenika. U disertaciji se prikazuje longitudinalno istraživanje primjene mješovitog pristupa u sveučilišnoj nastavi engleskoga kao stranoga jezika kako bi se ukazalo na mogućnosti integracije mrežnog interaktivnog učenja i tradicionalnih oblika poučavanja stranoga jezika, a u svrhu poboljšanja akademskog uspjeha i osobnog razvoja učenika. Predstavlja se novi autonomni sustav učenja - New Era Interactive English (NEIE) i raspravlja se o značajkama mješovitog učenja, njegovim prednostima i manama u različitim obrazovim kontekstima. U istraživanje je uključeno 59 studenata Fakulteta znanosti i tehnologije u Huazhongu (Huazhong University of Science and Technology -HUST) kao eksperimentalna skupina i 59 studenata Kineziološkog instituta u Wuhanu (Wuhan Institute of Physical Education - WIPE) kao kontrolna skupina. Tijekom dvije godine praćeni su i statistički analizirani rezultati ispitanka na četiri testa slušanja i govorenja na engleskom kao stranom jeziku. Putem upitnika, intervjua, studentskog portfolija i observacija nastavnika praćen je i učinak mještovitog pristupa na osobnih razvoj ispitanika te stav prema aktivnostima mješovitog učenja. Rezultati ovog istraživanja ukazuju na razlike u usvojenosti znanja i vještina između dviju skiupina, kao i na motivaciju i samopouzdanje/autonomiju pri učenju engleskoga kao stranoga jezika. Ukazuje se i na mogućnost boljeg razvoja vještina kritičkog mišljenja i socijalnih vještina.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1300646-0909 - Informacijska tehnologija u prevođenju hrvatskoga i e-učenju jezika (Seljan, Sanja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb