Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 544697

Psihološki aspekti uključivanja djece s cerebralnom paralizom u redovni sustav školovanja


Bilać, Snježana
Psihološki aspekti uključivanja djece s cerebralnom paralizom u redovni sustav školovanja // Zbornik radova "Mogućnosti djece s motoričkim teškoćama u obrazovnom sustavu"
Zagreb: Društvo invalida dječje i cerebralne paralize, 2009. str. 37-44 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 544697 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Psihološki aspekti uključivanja djece s cerebralnom paralizom u redovni sustav školovanja
(The psychological aspects of inclusion of children with cerebral palsy in regular school system)

Autori
Bilać, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova "Mogućnosti djece s motoričkim teškoćama u obrazovnom sustavu" / - Zagreb : Društvo invalida dječje i cerebralne paralize, 2009, 37-44

Skup
Mogućnosti djece s motoričkim teškoćama u obrazovnom sustavu

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 05.05.2009

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
inkluzija u školski sustav; djeca s cerebralnom paralizom; psihološki aspekti
(inclusion in school system; children with cerebral palsy; psychological aspects)

Sažetak
Cilj rada je prikazati psihološke aspekte uključivanja djeteta s cerebralnom paralizom u redovni sustav školovanja. Odluka o mjestu i primjerenom obliku školovanja donosi se za svako pojedino dijete, a ovisi o djetetovim osobinama, stavovima i reakcijama obitelji i škole. U prikazu djelovanja pojedinih čimbenika naglašava se razlika između invaliditeta, kao objektivnog funkcionalnog oštećenja, i hendikepa, koji nastaje uslijed ograničenih mogućnosti sudjelovanja djeteta s CP u životu zajednice. Primjerenim uključivanjem u školski sustav povećavamo kvalitetu života djeteta s CP te ostvarujemo konačni cilj - postizanje optimalnog razvoja zadovoljnog djeteta

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-1081870-2627 - Kognitivni i jezični razvoj u djece s neurorazvojnim rizikom (Ljubešić, Marta, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Snježana Bilać (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bilać, Snježana
Psihološki aspekti uključivanja djece s cerebralnom paralizom u redovni sustav školovanja // Zbornik radova "Mogućnosti djece s motoričkim teškoćama u obrazovnom sustavu"
Zagreb: Društvo invalida dječje i cerebralne paralize, 2009. str. 37-44 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Bilać, S. (2009) Psihološki aspekti uključivanja djece s cerebralnom paralizom u redovni sustav školovanja. U: Zbornik radova "Mogućnosti djece s motoričkim teškoćama u obrazovnom sustavu".
@article{article, author = {Bila\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2009}, pages = {37-44}, keywords = {inkluzija u \v{s}kolski sustav, djeca s cerebralnom paralizom, psiholo\v{s}ki aspekti}, title = {Psiholo\v{s}ki aspekti uklju\v{c}ivanja djece s cerebralnom paralizom u redovni sustav \v{s}kolovanja}, keyword = {inkluzija u \v{s}kolski sustav, djeca s cerebralnom paralizom, psiholo\v{s}ki aspekti}, publisher = {Dru\v{s}tvo invalida dje\v{c}je i cerebralne paralize}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bila\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2009}, pages = {37-44}, keywords = {inclusion in school system, children with cerebral palsy, psychological aspects}, title = {The psychological aspects of inclusion of children with cerebral palsy in regular school system}, keyword = {inclusion in school system, children with cerebral palsy, psychological aspects}, publisher = {Dru\v{s}tvo invalida dje\v{c}je i cerebralne paralize}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font