Pregled bibliografske jedinice broj: 544697
Psihološki aspekti uključivanja djece s cerebralnom paralizom u redovni sustav školovanja
Psihološki aspekti uključivanja djece s cerebralnom paralizom u redovni sustav školovanja // Zbornik radova "Mogućnosti djece s motoričkim teškoćama u obrazovnom sustavu"
Zagreb: Društvo invalida dječje i cerebralne paralize, 2009. str. 37-44 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 544697 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Psihološki aspekti uključivanja djece s cerebralnom paralizom u redovni sustav školovanja
(The psychological aspects of inclusion of children with cerebral palsy in regular school system)
Autori
Bilać, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova "Mogućnosti djece s motoričkim teškoćama u obrazovnom sustavu"
/ - Zagreb : Društvo invalida dječje i cerebralne paralize, 2009, 37-44
Skup
Mogućnosti djece s motoričkim teškoćama u obrazovnom sustavu
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 05.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
inkluzija u školski sustav; djeca s cerebralnom paralizom; psihološki aspekti
(inclusion in school system; children with cerebral palsy; psychological aspects)
Sažetak
Cilj rada je prikazati psihološke aspekte uključivanja djeteta s cerebralnom paralizom u redovni sustav školovanja. Odluka o mjestu i primjerenom obliku školovanja donosi se za svako pojedino dijete, a ovisi o djetetovim osobinama, stavovima i reakcijama obitelji i škole. U prikazu djelovanja pojedinih čimbenika naglašava se razlika između invaliditeta, kao objektivnog funkcionalnog oštećenja, i hendikepa, koji nastaje uslijed ograničenih mogućnosti sudjelovanja djeteta s CP u životu zajednice. Primjerenim uključivanjem u školski sustav povećavamo kvalitetu života djeteta s CP te ostvarujemo konačni cilj - postizanje optimalnog razvoja zadovoljnog djeteta
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-1081870-2627 - Kognitivni i jezični razvoj u djece s neurorazvojnim rizikom (Ljubešić, Marta, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Snježana Bilać
(autor)