Pregled bibliografske jedinice broj: 544569
Uloga baštinskih ustanova u obrazovanju
Uloga baštinskih ustanova u obrazovanju, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 544569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga baštinskih ustanova u obrazovanju
(Educational role of heritage institutions)
Autori
Jozić, Ivona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
30.09
Godina
2009
Stranica
23
Mentor
Velagić, Zoran
Neposredni voditelj
Faletar Tanacković, Sanjica
Ključne riječi
baštinske ustanove; arhivi; knjižnice; muzeji; učenje; obrazovanje
(heritage institutions; archives; libraries; museums; learning; education)
Sažetak
U ovome se radu bavimo baštinskim ustanovama, dana je njihova definicija te su kratko opisane glavne zadaće arhiva, knjižnica i muzeja – kao glavnih predstavnika baštinskih ustanova. Arhivi se bave dokumentima i zapisima najčešće nastalima djelovanjem državnih institucija te u svojim spremištima čuvaju trajne dokaze o njihovom radu. Knjižnice su ustanove koje čuvaju, pohranjuju i daju na korištenje objavljena djela. Muzej je naziv za ustanovu i zgradu u kojoj se čuvaju, proučavaju i izlažu - kronološki ili tematski - zbirke starina i umjetnina te prirodoslovnih, tehničkih i sličnih predmeta. Uloga baštinskih ustanova u obrazovanju je vrlo značajna jer su one posrednici između korisnika i informacija. Učenje u baštinskim ustanovama poprima raznolike oblike od predavanja, preko radionica i slušaonica pa sve do pružanja podrške pri izradi domaćih zadaća i sl.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-1221210-0728 - Čitateljske navike i informacijske potrebe građana Hrvatske (Jelušić, Srećko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek