Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 544276

Simboli organizacije i segmentacija tržišta: istraživanje u području telekomunikacijske djelatnosti


Ines Barić
Simboli organizacije i segmentacija tržišta: istraživanje u području telekomunikacijske djelatnosti, 2010., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 544276 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Simboli organizacije i segmentacija tržišta: istraživanje u području telekomunikacijske djelatnosti
(Symbols of an organization and market segmentation: research in the field of telecommunication)

Autori
Ines Barić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
11.06

Godina
2010

Stranica
103

Mentor
Maslić Seršić, Darja

Ključne riječi
slika o organizaciji; zadovoljstvo korisnika; semantički diferencijal; telekomunikacija
(organisational image; customers' satisfaction; semantic differential; telecommunication)

Sažetak
Na hrvatskom tržištu postojale su dvije dominantne telekomunikacijske organizacije koje su nudile vrlo slične usluge mobilne telefonije. Njihova utrka u osvajanju tržišta u velikoj se mjeri zasnivala u kreiranju i prezentaciji distinktivnih i karakterističnih simbola u javnosti. Takva bi se strategija trebala ogledati u različitoj percepciji organizacija, u vidu postojanja različitih slika o organizacijama i različitih stupnjeva zadovoljstva potrošača. Telefonskim istraživanjem provjeravale su se slike o organizacijama primjenom semantičkog diferencijala, kao i procjene zadovoljstva na česticama Lickertovog tipa. Rezultati su pokazali pozitivnu percepciju obje organizacije, pričemu su se jednoj organizaciji (organizacija A) pripisali nešto jače izraženi pozitivni stavovi u odnosu na drugu (organizacija B). Matična organizacija percipirana je pozitivnije od konkurentske, što je bilo jače izraženo kod percpecije organizacije A u odnosu na percpeciju organizacije B. organizacije se nisu razlikovale prema ključnim sociodemografskim obilježjima svojih korisnika ni po stilu njihova života. Rezultati istraživanja potvrdili su pozitivnu direktnu povezanost zadovoljstva i slike o organizaciji. Opći indikatori zadovoljstva (prosječno i opće zadovoljstvo organizacijom) jače su pridonosili objašnjavanju percpecije organizacije u odnosu na specifične čestice zadovoljstva (npr. zadovoljstvo cijenama). Doprinos prediktora ovisio je i o odnosu spola i procjene slike o organizaciji, kao i o odabranoj organizaciji. Praktična implikacija tih sponzaja bile su smjernice za upravljanje slikom o organizaciji. U metodološkom smislu, istraživanje je potvrdilo primjenjivost semantičkog diferencijala u danoj industriji za ispitivanje percpecije organizacije te korištenje indikatora zadovoljstva kao inicijalni korak prema provjeri smjera stava o organizaciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301422-1421 - Individualne i organizacijske posljedice nesigurnosti posla (Maslić Seršić, Darja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Darja Maslić-Seršić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ines Barić
Simboli organizacije i segmentacija tržišta: istraživanje u području telekomunikacijske djelatnosti, 2010., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
Ines Barić (2010) 'Simboli organizacije i segmentacija tržišta: istraživanje u području telekomunikacijske djelatnosti', magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2010}, pages = {103}, keywords = {slika o organizaciji, zadovoljstvo korisnika, semanti\v{c}ki diferencijal, telekomunikacija}, title = {Simboli organizacije i segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta: istra\v{z}ivanje u podru\v{c}ju telekomunikacijske djelatnosti}, keyword = {slika o organizaciji, zadovoljstvo korisnika, semanti\v{c}ki diferencijal, telekomunikacija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2010}, pages = {103}, keywords = {organisational image, customers' satisfaction, semantic differential, telecommunication}, title = {Symbols of an organization and market segmentation: research in the field of telecommunication}, keyword = {organisational image, customers' satisfaction, semantic differential, telecommunication}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font