Pregled bibliografske jedinice broj: 543930
Marketing i promidžba knjiga u tiskanim javnim medijama u razdoblju od 1998. do 2008. godine na području Kosova
Marketing i promidžba knjiga u tiskanim javnim medijama u razdoblju od 1998. do 2008. godine na području Kosova, 2009., diplomski rad, diplomski, Odjel za knjižničarstvo, Zadar
CROSBI ID: 543930 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing i promidžba knjiga u tiskanim javnim medijama u razdoblju od 1998. do 2008. godine na području Kosova
(Marketing and promotion of books printed in the media between 1998 and 2008 in Kosovo)
Autori
Memishi, Nebehate
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za knjižničarstvo
Mjesto
Zadar
Datum
15.11
Godina
2009
Stranica
73
Mentor
Jelušić, Srećko
Ključne riječi
marketing; knjige; mediji
(marketing; books; media)
Sažetak
U radu se govori o marketingu i propagandi knjiga u tiskanim i javnim medijima u radoblju između 1998. i 2008.g. u Kosovu
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-1221210-0728 - Čitateljske navike i informacijske potrebe građana Hrvatske (Jelušić, Srećko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Srećko Jelušić
(mentor)