Pregled bibliografske jedinice broj: 543674
Diplomski studij socijalnog rada - iskustva učenja i podučavanja dviju generacija
Diplomski studij socijalnog rada - iskustva učenja i podučavanja dviju generacija // Volonterstvo i socijalni rad: zajedno za humanije društvo / 2011 (ur.).
Zagreb, Hrvatska: Hrvatska udruga socijalnih radnika, 2011. str. 59-59 (ostalo, nije recenziran, sažetak)
CROSBI ID: 543674 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Diplomski studij socijalnog rada - iskustva učenja i podučavanja dviju generacija
(Master study of social work - experiences of learning and teaching in two generations)
Autori
Urbanc, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Volonterstvo i socijalni rad: zajedno za humanije društvo
/ 2011 - : Hrvatska udruga socijalnih radnika, 2011, 59-59
Skup
5. simpozij socijalnih radnika
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.10.2011. - 12.10.2011
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
diplomski studij; studenti socijalnog rada; terenska praksa; terenski nastavnici; iskustveno učenje
(master study; social work students; field practice; field practice teachers; experience learning)
Sažetak
U akademskoj godini 2010./11., za dvije generacije studenata diplomskog studija socijalnog rada organizirana je terenska praksa u okviru kolegija „Odabrana područja socijalnog rada“ u suradnji s CZSS širom Hrvatske. Tijekom provedbe terenske prakse studenti su dužni redovito sudjelovati u radu ustanove, organiziranim supervizijama i individualnim konzultacijama kako s mentorima ustanove tako i s voditeljima prakse na fakultetu. Riječ je o studentima koji su ujedno i prvostupnici socijalnog rada te su tijekom preddiplomskog studija ovladali određenim znanjima i kompetencijama i stekli kvalifikacije za izvršavanje djela poslova u nadležnosti sustava socijalne skrbi. To znači i da ih u radu tijekom obavljanja terenske prakse obvezuje profesionalna etika i standardi pa je, u skladu s navedenim preporuka da studenti uz stručno vođenje sudjeluju u redovnom radu ustanove. Kako bi stekli predviđene kompetencije, studentima trebaju biti dostupne situacije u kojima će, uz pomoć i nadzor terenskog nastavnika te supervizijsku podršku u okviru studija moći neposredno raditi s korisnicima i to na razini: rada na slučajevima i pratećoj dokumentaciji, opserviranja rada terenskog nastavnika, sudjelovanja na aktualnim relevantnim sastancima u ustanovi, rada na terenu s terenskim nastavnikom te raspravi o stečenim iskustvima, njihovoj praktičnoj, etičkoj i teorijskoj perspektivi. U uvodnim izlaganjima u okviru ovog okruglog stola nastavnici i polaznici studija iznijet će vlastita zapažanja i iskustva organiziranja i provođenja studentske terenske prakse. Svrha održavanja ovog okruglog stola je razmjena iskustava sudionika terenske prakse (djelatnika CZSS, djelatnika studija te studenata), prepoznavanje primjera dobre prakse međusobne suradnje te utvrđivanje smjernica daljnjeg provođenja i unaprijeđenja terenske prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti