Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 543462

Trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe


Petljak, Kristina; Štulec, Ivana; Renko, Sanda
Trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe // Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 214-231 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 543462 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe
(Private labels in SEE countries)

Autori
Petljak, Kristina ; Štulec, Ivana ; Renko, Sanda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 214-231

ISBN
978-953-6025-45-9

Skup
Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
maloprodaja; trgovačke marke; Hrvatska; Srbija; Bosna i Hercegovina
(retail; private labels; Croatia; Serbia; Bosnia and Herzegovina)

Sažetak
Trgovačke marke predstavljaju sredstvo identifikacije pojedinih maloprodavača na način da pružaju garanciju za obećane performanse i funkcionalnost. Još je značajnija njihova uloga u rastu konkurentnosti i dinamičnosti maloprodajnog tržišta, ukoliko se uzmu u obzir rezultati istraživanja koji ukazuju na visok postotak pozitivne percepcije trgovačkih maraka u odnosu na proizvođačke i to zahvaljujući usmjeravanju njihove proizvodnje na lokalne dobavljače. Ovaj rad predstavlja svojevrsno produbljenje istraživanja o trgovačkim markama, na način da se proširuju postojeća saznanja o trgovačkim markama ne samo na području Hrvatske, već i susjednih zemalja – Srbije i Bosne i Hercegovine. Cilj rada jest analizirati specifičnosti hrvatskog, srpskog i bosanskohercegovačkog tržišta, trendove na tržištu trgovačkih maraka, te dati osvrt na najznačajnije trgovačke lance i njihovu ponudu trgovačkih maraka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Štulec (autor)

Avatar Url Sanda Renko (autor)

Avatar Url Kristina Petljak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Petljak, Kristina; Štulec, Ivana; Renko, Sanda
Trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe // Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 214-231 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Petljak, K., Štulec, I. & Renko, S. (2011) Trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe. U: Knego, N., Renko, S. & Knežević, B. (ur.)Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe.
@article{article, author = {Petljak, Kristina and \v{S}tulec, Ivana and Renko, Sanda}, year = {2011}, pages = {214-231}, keywords = {maloprodaja, trgova\v{c}ke marke, Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina}, isbn = {978-953-6025-45-9}, title = {Trgova\v{c}ke marke u zemljama jugoisto\v{c}ne Europe}, keyword = {maloprodaja, trgova\v{c}ke marke, Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Petljak, Kristina and \v{S}tulec, Ivana and Renko, Sanda}, year = {2011}, pages = {214-231}, keywords = {retail, private labels, Croatia, Serbia, Bosnia and Herzegovina}, isbn = {978-953-6025-45-9}, title = {Private labels in SEE countries}, keyword = {retail, private labels, Croatia, Serbia, Bosnia and Herzegovina}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font