Pregled bibliografske jedinice broj: 543462
Trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe
Trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe // Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 214-231 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 543462 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe
(Private labels in SEE countries)
Autori
Petljak, Kristina ; Štulec, Ivana ; Renko, Sanda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe
/ Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 214-231
ISBN
978-953-6025-45-9
Skup
Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
maloprodaja; trgovačke marke; Hrvatska; Srbija; Bosna i Hercegovina
(retail; private labels; Croatia; Serbia; Bosnia and Herzegovina)
Sažetak
Trgovačke marke predstavljaju sredstvo identifikacije pojedinih maloprodavača na način da pružaju garanciju za obećane performanse i funkcionalnost. Još je značajnija njihova uloga u rastu konkurentnosti i dinamičnosti maloprodajnog tržišta, ukoliko se uzmu u obzir rezultati istraživanja koji ukazuju na visok postotak pozitivne percepcije trgovačkih maraka u odnosu na proizvođačke i to zahvaljujući usmjeravanju njihove proizvodnje na lokalne dobavljače. Ovaj rad predstavlja svojevrsno produbljenje istraživanja o trgovačkim markama, na način da se proširuju postojeća saznanja o trgovačkim markama ne samo na području Hrvatske, već i susjednih zemalja – Srbije i Bosne i Hercegovine. Cilj rada jest analizirati specifičnosti hrvatskog, srpskog i bosanskohercegovačkog tržišta, trendove na tržištu trgovačkih maraka, te dati osvrt na najznačajnije trgovačke lance i njihovu ponudu trgovačkih maraka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb