Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 54303

Nove tendencije i orijentacije u turizmu


Šergo, Zdravko; Tomčić, Zdenko
Nove tendencije i orijentacije u turizmu // HRVATSKI TURIZAM NA PRAGU XXI. STOLJEĆA / Bošković, Desimir (ur.).
Poreč: Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, 1999. str. 6-7 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 54303 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nove tendencije i orijentacije u turizmu
(NEW TENDENCIES AND ORIENTATIONS IN TOURISM)

Autori
Šergo, Zdravko ; Tomčić, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
HRVATSKI TURIZAM NA PRAGU XXI. STOLJEĆA / Bošković, Desimir - Poreč : Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, 1999, 6-7

Skup
IV. Znanstveni i stručni skup

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 28.11.1999. - 29.11.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
turizam; ekonomija razmjera; konkurentnost; tendencije
(tourism; economy of scale; competitive; tendencies)

Sažetak
Današnja poduzeća kao nosioci suvremenog turizma koriste kao strategiju restruktuiranja gigantska pre-grupiranja što rezultira globalnim vlasništvom, i globalnim resursima, koji prevazilaze nacionalne granice. U svim segmentima turističkog proizvoda instrumentalizira se potreba ekonomije razmjera budući se smatra da je u konkurenskom turističkom okruženju bolje biti udružen s partnerom nego biti tržišno marginaliziran. Kako bi se Hrvatska kao turistička zemlja akomodirala na nove tendencije, ne samo u segmentiranju ponude (gdje se doduše treba koristiti načelo malih ekonomija razmjera - kako bi očuvali kvalitetu, razvijajući recimo ruralni turizam, ili privatne pansione) nego i u globalizaciji putničke industrije, ona kao zemlja u tranziciji s poteškoćama u postizavanju prijeratnih turističkih rezultata mora prihvaćati te nove tendencije. Neke nove tendencije u turizmu zbog booma ekološkog turizma u mnogim novotkrivenim egzotičnim stranama svijeta - znače pad zanimanja za mediteranskim destinacijama, a najosjetljivija na tom polju je upravo Hrvatska. Međutim ekoturističkom boom-u pogoduje podcjenjeni devizni tečaj nacionalnih valuta koje privlače, obično prekomorske turiste.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
01470201

Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč

Profili:

Avatar Url Zdravko Šergo (autor)

Avatar Url Zdenko Tomčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šergo, Zdravko; Tomčić, Zdenko
Nove tendencije i orijentacije u turizmu // HRVATSKI TURIZAM NA PRAGU XXI. STOLJEĆA / Bošković, Desimir (ur.).
Poreč: Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, 1999. str. 6-7 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Šergo, Z. & Tomčić, Z. (1999) Nove tendencije i orijentacije u turizmu. U: Bošković, D. (ur.)HRVATSKI TURIZAM NA PRAGU XXI. STOLJEĆA.
@article{article, author = {\v{S}ergo, Zdravko and Tom\v{c}i\'{c}, Zdenko}, editor = {Bo\v{s}kovi\'{c}, D.}, year = {1999}, pages = {6-7}, keywords = {turizam, ekonomija razmjera, konkurentnost, tendencije}, title = {Nove tendencije i orijentacije u turizmu}, keyword = {turizam, ekonomija razmjera, konkurentnost, tendencije}, publisher = {Institut za poljoprivredu i turizam Pore\v{c}}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}ergo, Zdravko and Tom\v{c}i\'{c}, Zdenko}, editor = {Bo\v{s}kovi\'{c}, D.}, year = {1999}, pages = {6-7}, keywords = {tourism, economy of scale, competitive, tendencies}, title = {NEW TENDENCIES AND ORIENTATIONS IN TOURISM}, keyword = {tourism, economy of scale, competitive, tendencies}, publisher = {Institut za poljoprivredu i turizam Pore\v{c}}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font