Pregled bibliografske jedinice broj: 542745
Strategija izvozne promocije u funkciji povećanja Hrvatskog izvoza
Strategija izvozne promocije u funkciji povećanja Hrvatskog izvoza, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 542745 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija izvozne promocije u funkciji povećanja Hrvatskog izvoza
(The strategy of export promotion in the function of an increase in Croatian exports)
Autori
Pleše, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
03.02
Godina
2009
Stranica
103
Mentor
Kandžija, Vinko
Neposredni voditelj
Host, Alen
Ključne riječi
Republika Hrvatska; izvoz; izvozne strategije; marketing; promocija
(Republic of Croatia; export; export strategies; marketing; promotion)
Sažetak
Hipoteza ovog rada je da povećanje količine izvoza predstavlja preduvjet za uspješan gospodarski razvoj i zbog toga bi strategija izvozne promocije trebala biti ključni element cjelokupne strategije razvoja Republike Hrvatske. Postoji šest temeljnih međunarodnih trgovinskih strategija:strategija vodećeg izvoza, strategija uvozne suspstitucije, strategija primarnim proizvodima, strategija izvozne ekspanzije, kombinirana i strategija regionalnog integriranja. Izbor odgovarajuće strategije s obzirom na postojeće uvjete od presudne je važnosti za ostvarenje dugoročnih ekonomskih ciljeva zemlje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0811403-1405 - Razvoj gospodarske konkurentnosti Hrvatske u procesu priključivanja EU (Kandžija, Vinko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka