Pregled bibliografske jedinice broj: 542248
Od Internacionale do komercijale: popularna kultura u Jugoslaviji 1945-1991
Od Internacionale do komercijale: popularna kultura u Jugoslaviji 1945-1991. Beograd: Institut za noviju istoriju Srbije, 2011 (monografija)
CROSBI ID: 542248 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Od Internacionale do komercijale: popularna kultura u Jugoslaviji 1945-1991
(From the International to the Commercial: Popular Cuklture in Yugoslavia 1945-1991)
Autori
Janjetović, Zoran
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Institut za noviju istoriju Srbije
Grad
Beograd
Godina
2011
Stranica
305
ISBN
978-86-7005-094-5
Ključne riječi
popularna kultura; glazba; film; strip; kulturna politika; ideologija; gospodarstvo; vanjska politika
(popular culture; music; film; comics; cultural policy; economy; ideology; foreign policy)
Sažetak
Knjiga govori o razvoju popularne kulture u socijalističkoj Jugoslaviji od prvih godina poslije Drugog svjetskog rata, kada se ona razvijala pod sovjetskim utjecajem, do kasnijeg razvoja koji je gotovo potpuno bio pod zapadnim, poglavito američkim utjecajem. Razmatra se veza koja je uvijek postojala između kulturne politike, ideologije, vanjske politike i gospodarstva. Zaključak je da je najveći dio popularne kulture prepušten tržištu, a da je, silom prilika, devet desetina zabavnog materijala dolazilo sa Zapada.
Izvorni jezik
Srp
Znanstvena područja
Povijest
POVEZANOST RADA
Projekti:
252-0190613-2624 - Oblikovanje hrvatskog kulturnog i socijalnog identiteta 1900.-1990. (Leček, Suzana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Hrvatski institut za povijest, podružnica Slavonski Brod