Pregled bibliografske jedinice broj: 542206
Utjecaj oglašavanja banerima na kognitivne procese internet korisnika
Utjecaj oglašavanja banerima na kognitivne procese internet korisnika, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 542206 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj oglašavanja banerima na kognitivne procese internet korisnika
(The impact of advertising banners on the cognitive processes of internet users)
Autori
Guščić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
02.09
Godina
2011
Stranica
32
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
Oglašavanje banerima; Kognitivni procesi; Internet korisnik
(Advertising banners; Cognitive processes; Internet users)
Sažetak
Svrha istraživanja je istražiti teorijsku podlogu pojma kognitivne znanosti, obilježja internet marketinga, oglašavanja putem banera i mjerenje uspješnosti takve vrste promocije, te ustanoviti povratne reakcije internet publike koja je "izložena" banerima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka