Pregled bibliografske jedinice broj: 542170
Internt marketing u turizmu
Internt marketing u turizmu, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 542170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internt marketing u turizmu
(Internet Marketing in tourism)
Autori
Jurić, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
13.09
Godina
2011
Stranica
25
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
Internet; Marketing; Turizam
(Internet; Marketing; Tourism)
Sažetak
Svrha ovog rada je istražiti i pokazati ulogu interneta u marketingu hotelijerstva, kakvim je promjenama soprinijeo i je li i na koji način poboljšao poslovanje turističkog poduzeća sa posebnim osvrtom na Lagunu Novigrad.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka