Pregled bibliografske jedinice broj: 542095
Suradnja slavnih osoba s markama i utjecaj na potrošače
Suradnja slavnih osoba s markama i utjecaj na potrošače, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 542095 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradnja slavnih osoba s markama i utjecaj na potrošače
(Cooperation celebrity with brands and impact on consumers)
Autori
Đedović, Mirela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
05.09
Godina
2011
Stranica
30
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
Suradnja; Slavne osobe; Marka; Utjecaj; Potrošači
(Cooperation; Celebrity; Brands; Impact; Consumers)
Sažetak
Svrha ovog rada je pokazati prednost i nedostatke suradnje marke sa slavnom osobom. naime, usred vrlo opširne tematike emocionalnog marketinga fokus je na tome kako suradnja marke sa slavnom osobom može utjecati i utječe na potrošače te njihov odabir.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka