Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 542074

Od stavova prema radu do percepcije Fiće: socijalno psihološka istraživanja profesora Petza


Galić, Zvonimir
Od stavova prema radu do percepcije Fiće: socijalno psihološka istraživanja profesora Petza // Psihologija rada u Hrvatskoj: Prošlost, sadašnjost i budućnost: Program i sažeci priopćenja / Parmač Kovačić, Maja ; Tonković, Maša (ur.).
Zagreb: Naklada Slap, 2010. str. 15-15 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 542074 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Od stavova prema radu do percepcije Fiće: socijalno psihološka istraživanja profesora Petza
(From work attitudes to perception of "Fićo": social-psychological research of professor Petz)

Autori
Galić, Zvonimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Psihologija rada u Hrvatskoj: Prošlost, sadašnjost i budućnost: Program i sažeci priopćenja / Parmač Kovačić, Maja ; Tonković, Maša - Zagreb : Naklada Slap, 2010, 15-15

ISBN
978-953-175-362-3

Skup
Psihologija rada u Hrvatskoj: Prošlost, sadašnjost, budućnost

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.04.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Petz; industrijska socijalna psihologija; psihologija potrošačkog ponašanja
(Petz; industrial social psychology; consumer behavior)

Sažetak
Važan doprinos razvoju psihologije na ovim prostorima profesor Boris Petz je dao svojim znanstvenim i stručnim radovima u području industrijske socijalne psihologije i psihologije potrošačkog ponašanja. U području industrijske socijalne psihologije B. Petz je proučavao učinkovitost različitih metoda provođenja istraživanja u organizacijama, konstruirao upitnike za mjerenje motivacije, informiranosti i stavova prema radu te napisao niz stručnih radova, tematski prvenstveno vezanih uz međuljudske odnose u radnim kolektivima. U području psihologije potrošačkog ponašanja, uz zanimljiva izvorna istraživanja o slici proizvoda, najznačajniji rad predstavlja knjiga «Psihologija u ekonomskoj propagandi» u kojoj se na jednostavan i uvjerljiv način izlažu različiti aspekti primjene psihologije u marketingu. U izlaganju ćemo ukratko prikazati najvažnije točke iz ove domene rada Borisa Petza te pokazati da je većina spoznaja opisanih u njegovim radovima aktualna i danas.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-0000000-3282 - Ličnost i socijalo poželjno odgovaranje (Jerneić, Željko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zvonimir Galić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Galić, Zvonimir
Od stavova prema radu do percepcije Fiće: socijalno psihološka istraživanja profesora Petza // Psihologija rada u Hrvatskoj: Prošlost, sadašnjost i budućnost: Program i sažeci priopćenja / Parmač Kovačić, Maja ; Tonković, Maša (ur.).
Zagreb: Naklada Slap, 2010. str. 15-15 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Galić, Z. (2010) Od stavova prema radu do percepcije Fiće: socijalno psihološka istraživanja profesora Petza. U: Parmač Kovačić, M. & Tonković, M. (ur.)Psihologija rada u Hrvatskoj: Prošlost, sadašnjost i budućnost: Program i sažeci priopćenja.
@article{article, author = {Gali\'{c}, Zvonimir}, year = {2010}, pages = {15-15}, keywords = {Petz, industrijska socijalna psihologija, psihologija potro\v{s}a\v{c}kog pona\v{s}anja}, isbn = {978-953-175-362-3}, title = {Od stavova prema radu do percepcije Fi\'{c}e: socijalno psiholo\v{s}ka istra\v{z}ivanja profesora Petza}, keyword = {Petz, industrijska socijalna psihologija, psihologija potro\v{s}a\v{c}kog pona\v{s}anja}, publisher = {Naklada Slap}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gali\'{c}, Zvonimir}, year = {2010}, pages = {15-15}, keywords = {Petz, industrial social psychology, consumer behavior}, isbn = {978-953-175-362-3}, title = {From work attitudes to perception of "Fi\'{c}o": social-psychological research of professor Petz}, keyword = {Petz, industrial social psychology, consumer behavior}, publisher = {Naklada Slap}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font