Pregled bibliografske jedinice broj: 542074
Od stavova prema radu do percepcije Fiće: socijalno psihološka istraživanja profesora Petza
Od stavova prema radu do percepcije Fiće: socijalno psihološka istraživanja profesora Petza // Psihologija rada u Hrvatskoj: Prošlost, sadašnjost i budućnost: Program i sažeci priopćenja / Parmač Kovačić, Maja ; Tonković, Maša (ur.).
Zagreb: Naklada Slap, 2010. str. 15-15 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 542074 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Od stavova prema radu do percepcije Fiće: socijalno psihološka istraživanja profesora Petza
(From work attitudes to perception of "Fićo": social-psychological research of professor Petz)
Autori
Galić, Zvonimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Psihologija rada u Hrvatskoj: Prošlost, sadašnjost i budućnost: Program i sažeci priopćenja
/ Parmač Kovačić, Maja ; Tonković, Maša - Zagreb : Naklada Slap, 2010, 15-15
ISBN
978-953-175-362-3
Skup
Psihologija rada u Hrvatskoj: Prošlost, sadašnjost, budućnost
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.04.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Petz; industrijska socijalna psihologija; psihologija potrošačkog ponašanja
(Petz; industrial social psychology; consumer behavior)
Sažetak
Važan doprinos razvoju psihologije na ovim prostorima profesor Boris Petz je dao svojim znanstvenim i stručnim radovima u području industrijske socijalne psihologije i psihologije potrošačkog ponašanja. U području industrijske socijalne psihologije B. Petz je proučavao učinkovitost različitih metoda provođenja istraživanja u organizacijama, konstruirao upitnike za mjerenje motivacije, informiranosti i stavova prema radu te napisao niz stručnih radova, tematski prvenstveno vezanih uz međuljudske odnose u radnim kolektivima. U području psihologije potrošačkog ponašanja, uz zanimljiva izvorna istraživanja o slici proizvoda, najznačajniji rad predstavlja knjiga «Psihologija u ekonomskoj propagandi» u kojoj se na jednostavan i uvjerljiv način izlažu različiti aspekti primjene psihologije u marketingu. U izlaganju ćemo ukratko prikazati najvažnije točke iz ove domene rada Borisa Petza te pokazati da je većina spoznaja opisanih u njegovim radovima aktualna i danas.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-0000000-3282 - Ličnost i socijalo poželjno odgovaranje (Jerneić, Željko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Zvonimir Galić
(autor)