Pregled bibliografske jedinice broj: 541842
Škola u prirodi u Orahovici
Škola u prirodi u Orahovici, 2011., diplomski rad, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 541842 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Škola u prirodi u Orahovici
(School in Nature in Orahovica)
Autori
Kosić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
28.06
Godina
2011
Stranica
57
Mentor
Borić, Edita
Ključne riječi
škola u prirodi ; studenti ; kompetencije
(school in nature ; students ; competencies)
Sažetak
Cilj ovog rada bio je utvrditi koliko su studenti učiteljskog studija zadovoljni kvalitetom Škole u prirodi u Orahovici. Provedeno je istraživanje sa studentima 3.godine učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu u Osijeku. Anketa je obuhvaćala 28 pitanja, otvorenog, zatvorenog i kombiniranog tipa. Rezultati dobiveni istraživanjem obrađeni su i prikazani grafički. Za ovo istraživanje sam se odlučila jer me zanimalo kakvi su stavovi, mišljenja i dojmovi studenata učiteljskog studija o Školi u prirodi u Orahovici. Zanimalo me kako se program odvijao, što su naučili i hoće li im boravak u Školi u prirodi pomoći u daljnjem obrazovanju i radu. Obrada podataka dobivenih anketom ukazala je na to da većina studenata (47, 5%) smatra da je organizacija Škole u prirodi kvalitetna. Kao najveće nedostatke, studenti navode neprilagođenost prostora nastavi (16, 3%) te neopremljenost Škole (16, 3%). 60% studenata izrazito je zadovoljno kvalitetom obuke neplivača i higijenskim uvjetima bazena, koje su ocijenili s 5 (48, 8%). Većina studenata (56, 3%) održala je nastavne sate u Školi u prirodi. Sadržaji nastavnog predmeta Tjelesne i zdravstvene kulture bili su najviše zastupljeni (78, 8%), a sadržaji nastavnog predmeta Priroda i društvo nalaze se tek na 3.mjestu sa 38, 8%, što je poražavajuće, s obzirom da se radi o Školi u prirodi. Velika većina studenata (95%) smatra da Škola u prirodi razvija motivaciju učenika u nastavi Prirode i društva, i da razvija ekološku osviještenost kod učenika, ali ne u potpunosti (42, 5% studenata). Kompetencija koju su studenti stekli u Školi je vođenje djece u Školu u prirodi. Ovako je odgovorilo njih 33, 8%, a zadovoljavajući je podatak da 70% studenata želi u budućnosti voditi svoje učenike u Školu u prirodi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Edita Borić
(mentor)