Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 541802

Evaluacija modela stručnog usavršavanja ravnatelja srednjih škola Republike Hrvatske u školskom menadžmentu


Đaković, Oleg
Evaluacija modela stručnog usavršavanja ravnatelja srednjih škola Republike Hrvatske u školskom menadžmentu, 2011., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 541802 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Evaluacija modela stručnog usavršavanja ravnatelja srednjih škola Republike Hrvatske u školskom menadžmentu
(An Evaluation of Professional Development Models in School Management for Secondary School Principals in the Republic of Croatia)

Autori
Đaković, Oleg

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
04.11

Godina
2011

Stranica
271

Mentor
Staničić, Stjepan

Ključne riječi
školski menadžment; stručno osposobljavanje i usavršavanje ravnatelja; vođenje; vodstvo; rukovođenje; transformacijsko vodstvo; kompetencijski standardi; modeli stručnog osposobljavanja i usavršavanja ravnatelja; mentorstov; modul; modularno stručno usavršavanje
(school management; education and training of principals; management; leadership; management; transformational leadership; competence standards; models of education and training of principals; modules; modular vocational training)

Sažetak
Temeljem provedene teorisjke analize modela stručnog usavršavanja ravnatelja u području školskog menadžmenta dobiven je pregled pogleda, spoznaja, različitih pristupa i praktičnih iskustava pojedinih "škola", autora i država. Analizom se došlo do relevantnih zaključaka o trendovima suvremenog stručnog usavršavanja ravnatelja, grupiranju postojećih modela s obzirom na ravnateljevo radno isksutvo te cilejvima stručnog usavršavanja ravnatelja srednjih škola. empirijskom analizom postojećeg sustava modela stručnog usavršavanja ravnatelja srednjih škola RH u školskom menadžmentu utvrđeno je kako su ispitani ravnatelji pridali važnost svim modelima stručnog usavršavanja te značaju koje stručno usavršavanje ima u razdoblju neposredno nakon preuzimanja dužnosti. Kao najveći nedostatak postojećeg sustava modela ispitani ravnatelji srednjih škola RH istaknuli su nepostojanje modela mentorskog vođenja, kao značajnog modela na samom početku i prvim godinama ravnateljskog mandata. Najveći su značaj stručnom usavršavanju u školskom menadžmentu pridali ravnatelji s manje godina ravnateljskog staža. Analizirana je i finansijska opravdanost uvođenja novog hipotetičkog modela stručnog usavršavanja ravnatelja srednjih škola RH u školskom menadžmentu. Usporedbom analize realnih financijskih troškova potrebitih za godišnje stručno usavršavanje ravnatelja srednjih škola u školskom menadžmentu u postojećem sustavu modela stručnog usavršavanja sa simnulacijom godišnjih financijskih troškova predloženog hipotetičkog modela, ustanovljeno je kako postoji i finansijka opravdanost uvođenja novog hipotetičkog modela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0000000-0931 - Sveučilište i vanjsko okruženje u kontekstu europskih integracijskih procesa (Ledić, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Stjepan Staničić (mentor)

Avatar Url Oleg Đaković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Đaković, Oleg
Evaluacija modela stručnog usavršavanja ravnatelja srednjih škola Republike Hrvatske u školskom menadžmentu, 2011., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Rijeka
Đaković, O. (2011) 'Evaluacija modela stručnog usavršavanja ravnatelja srednjih škola Republike Hrvatske u školskom menadžmentu', doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {\DJakovi\'{c}, Oleg}, year = {2011}, pages = {271}, keywords = {\v{s}kolski menad\v{z}ment, stru\v{c}no osposobljavanje i usavr\v{s}avanje ravnatelja, vo\djenje, vodstvo, rukovo\djenje, transformacijsko vodstvo, kompetencijski standardi, modeli stru\v{c}nog osposobljavanja i usavr\v{s}avanja ravnatelja, mentorstov, modul, modularno stru\v{c}no usavr\v{s}avanje}, title = {Evaluacija modela stru\v{c}nog usavr\v{s}avanja ravnatelja srednjih \v{s}kola Republike Hrvatske u \v{s}kolskom menad\v{z}mentu}, keyword = {\v{s}kolski menad\v{z}ment, stru\v{c}no osposobljavanje i usavr\v{s}avanje ravnatelja, vo\djenje, vodstvo, rukovo\djenje, transformacijsko vodstvo, kompetencijski standardi, modeli stru\v{c}nog osposobljavanja i usavr\v{s}avanja ravnatelja, mentorstov, modul, modularno stru\v{c}no usavr\v{s}avanje}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\DJakovi\'{c}, Oleg}, year = {2011}, pages = {271}, keywords = {school management, education and training of principals, management, leadership, management, transformational leadership, competence standards, models of education and training of principals, modules, modular vocational training}, title = {An Evaluation of Professional Development Models in School Management for Secondary School Principals in the Republic of Croatia}, keyword = {school management, education and training of principals, management, leadership, management, transformational leadership, competence standards, models of education and training of principals, modules, modular vocational training}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font