Pregled bibliografske jedinice broj: 541747
Prehrambene, higijenske i tjelesne navike djece mlađe školske dobi
Prehrambene, higijenske i tjelesne navike djece mlađe školske dobi, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 541747 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prehrambene, higijenske i tjelesne navike djece mlađe školske dobi
(Food, hygiene and physical habits of younger school age)
Autori
Vranić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
28.06
Godina
2011
Stranica
75
Mentor
Borić, Edita
Neposredni voditelj
Škugor, Alma
Ključne riječi
Ključne riječi: pravilna prehrana ; higijena ; tjelesne navike ; učenici razredne nastave
(proper nutrition ; hygiene ; personal habits ; pupils)
Sažetak
U svome diplomskome radu „Prehrambene higijenske i tjelesne navike djece mlađe školske dobi“ željela sam ispitati prehrambene, higijenske i tjelesne navike učenika osnovne škole . Cilj je ovoga istraživanja utvrditi prehrambene, higijenske i tjelesne navike učenika od 1. do 4. razreda osnovne škole. U teorijskom dijelu rada definira se prehrana, pravilna prehrana, prehrambene navike, higijena, zdravstveni odgoj, tjelesne navike. Navode se teme vezane za prehranu, higijenu i tjelesne navike iz Prirode i društva i Tjelesno- zdravstvene kulture za prva četiri razreda iz Nastavnog plana i programa za osnovnu školu. U empirijskom dijelu rada izlažu se rezultati istraživanja provedenog u OŠ „Gorjani“ na uzorku od 42 učenika, 4 učitelja, 1 spremačica, 1 kuharica i analiza sadržaja Nastavnog plana i programa. Problem je ovog istraživanja ispitati kakve su njihove prehrambene, higijenske i tjelesne navike u školi i kod kuće. Ispituje se njihovo zadovoljstvo školskom kuhinjom, njihove prehrambene navike, način na koji održavaju osobnu higijenu, vole li vježbati i bave li se izvannastavnim aktivnostima. Također se istražuje kako učitelji potiču učenike na razvijanje prehrambenih, higijenskih i tjelesnih navika i koriste li dodatne metode. Rezultati su pokazali da učenici imaju razvijene prehrambene, higijenske i tjelesne. Većina učenika zna što pripada pod pravilnu i zdravu prehranu, vole jesti voće i povrće, vole vježbati, bave se izvannastavnim aktivnostima, znaju kako održavati osobnu čistoću. Smatram da sam cilj istraživanja postigla i zaključujem da učenici koje sam anketirala imaju razvijene prehrambene, higijenske i tjelesne navike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek