Pregled bibliografske jedinice broj: 541730
Poticanje ekološke svijeti integriranom nastavom
Poticanje ekološke svijeti integriranom nastavom, 2011., diplomski rad, diplomski, učiteljski fakultet u osijeku, Osijek
CROSBI ID: 541730 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje ekološke svijeti integriranom nastavom
(Promoting environmental awareness of students by integrated teaching)
Autori
Dujmović, Ena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
28.06
Godina
2011
Stranica
51
Mentor
Borić, Edita
Neposredni voditelj
Škugor, Alma
Ključne riječi
Ključne riječi: ekološka svijest; okoliš; odgoj; integrirani dan; ekologija u obrazovanju
(environmental awareness; environmental education; integrated day; ecology; education)
Sažetak
U teorijskom dijelu rada definira se ekologija, ekološka svijest, odgoj, integrirani dan, ekologija u obrazovanju, svijest o okolišu te održivi razvoj. Navode se ekološke teme iz Prirode i društva za prva četiri razreda iz Nastavnog plana i programa za osnovnu školu. U empirijskom dijelu rada izlažu se rezultati istraživanja provedenog u đakovačkoj osnovnoj školi „Vladimir Nazor“ na uzorku od 23 učenika i 22 učitelja i nastavnika. Problem je ovog istraživanja ispitati koliko se integriranom nastavom može utjecati na buđenje ekološke svijesti kod učenika, koliko učenici brinu u stvarnim situacijama o zaštiti okoliša te poticanje i stvaranje dobrih navika kod učenika važnih za očuvanje okoliša te kolika je ekološka osviještenost učitelja i nastavnika te škole. Instrument istraživanja bila je provedba integriranog dana te provedba ankete kod učitelja i nastavnika. Cilj istraživanja bio je osvijestiti kod učenika važnost očuvanja okoliša koji ih okružuje, razvijati ljubav prema prirodi, poticati učeničke aktivnosti koje su značajne za očuvanje okoliša i poticati stvaranje dobrih navika kod učenika važnih za očuvanje okoliša. Rezultati su pokazali da su učenici zainteresirani za zaštitu okoliša, da vole sudjelovati u ekološkim aktivnostima i da se integriranom nastavom može poticati ekološka svijest učenika no da i učitelj ima veliku ulogu u tome.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek