Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 540328

Primjena nastavnih medija u nastavi Prirode i društva


Škugor, Alma; Borić, Edita
Primjena nastavnih medija u nastavi Prirode i društva // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, A ; Opić, S. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 397-405 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 540328 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena nastavnih medija u nastavi Prirode i društva
(The use of teaching media in science and society teaching)

Autori
Škugor, Alma ; Borić, Edita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, A ; Opić, S. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 397-405

ISBN
978-953-7210-41-0

Skup
5.međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ECNSI 2011

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
nastavni mediji; priroda i društvo; učitelji; aktivno i iskustveno učenje; Daleov stožac iskustva
(teaching media; Science and Society; teachers; active and experiential learning; Dales cone of experience)

Sažetak
Sažetak - Cilj je provedenoga istraživanja bio ispitati koje nastavne medije najčešće primjenjuju učitelji oblikujući metodičke scenarije za nastavne sate Prirode i društva te postoji li razlika u primjeni istih između učitelja iz grada i sela. Sudionici istraživanja su učitelji iz Osijeka i Vinkovaca (N=31) te okolnih sela (N=29). Primijenjena je anketa u kojoj su učitelji procjenjivali na Likertovoj skali od 5 stupnjeva učestalost korištenja navedenih nastavnih medija. Za prikupljene podatke izračunati su osnovni deskriptivni pokazatelji (min, max, AS, SD), a za utvrđivanje statistički značajne razlike u primjeni nastavnih medija kod učitelja iz grada i sela koristio se t-test. Podatci su obrađeni pomoću računalnog programa SPSS. Rezultati pokazuju da učitelji najčešće koriste tekstualne nastavne medije, zatim modele, reljefe i makete. Učitelji iz grada češće koriste računalo i izvornu stvarnost u odnosu na učitelje sa sela. Dobiveni rezultati ukazuju da je nastava Prirode i društva predavačko-prikazivačka u kojoj nedostaje aktivnog i iskustvenog učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (autor)

Avatar Url Alma Škugor (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škugor, Alma; Borić, Edita
Primjena nastavnih medija u nastavi Prirode i društva // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, A ; Opić, S. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 397-405 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Škugor, A. & Borić, E. (2011) Primjena nastavnih medija u nastavi Prirode i društva. U: Jurčević Lozančić, A. & Opić, S. (ur.)Škola, odgoj i učenje za budućnost.
@article{article, author = {\v{S}kugor, Alma and Bori\'{c}, Edita}, year = {2011}, pages = {397-405}, keywords = {nastavni mediji, priroda i dru\v{s}tvo, u\v{c}itelji, aktivno i iskustveno u\v{c}enje, Daleov sto\v{z}ac iskustva}, isbn = {978-953-7210-41-0}, title = {Primjena nastavnih medija u nastavi Prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {nastavni mediji, priroda i dru\v{s}tvo, u\v{c}itelji, aktivno i iskustveno u\v{c}enje, Daleov sto\v{z}ac iskustva}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}kugor, Alma and Bori\'{c}, Edita}, year = {2011}, pages = {397-405}, keywords = {teaching media, Science and Society, teachers, active and experiential learning, Dales cone of experience}, isbn = {978-953-7210-41-0}, title = {The use of teaching media in science and society teaching}, keyword = {teaching media, Science and Society, teachers, active and experiential learning, Dales cone of experience}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font