Pregled bibliografske jedinice broj: 540328
Primjena nastavnih medija u nastavi Prirode i društva
Primjena nastavnih medija u nastavi Prirode i društva // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, A ; Opić, S. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 397-405 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 540328 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena nastavnih medija u nastavi Prirode i društva
(The use of teaching media in science and society teaching)
Autori
Škugor, Alma ; Borić, Edita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Škola, odgoj i učenje za budućnost
/ Jurčević Lozančić, A ; Opić, S. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 397-405
ISBN
978-953-7210-41-0
Skup
5.međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ECNSI 2011
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastavni mediji; priroda i društvo; učitelji; aktivno i iskustveno učenje; Daleov stožac iskustva
(teaching media; Science and Society; teachers; active and experiential learning; Dales cone of experience)
Sažetak
Sažetak - Cilj je provedenoga istraživanja bio ispitati koje nastavne medije najčešće primjenjuju učitelji oblikujući metodičke scenarije za nastavne sate Prirode i društva te postoji li razlika u primjeni istih između učitelja iz grada i sela. Sudionici istraživanja su učitelji iz Osijeka i Vinkovaca (N=31) te okolnih sela (N=29). Primijenjena je anketa u kojoj su učitelji procjenjivali na Likertovoj skali od 5 stupnjeva učestalost korištenja navedenih nastavnih medija. Za prikupljene podatke izračunati su osnovni deskriptivni pokazatelji (min, max, AS, SD), a za utvrđivanje statistički značajne razlike u primjeni nastavnih medija kod učitelja iz grada i sela koristio se t-test. Podatci su obrađeni pomoću računalnog programa SPSS. Rezultati pokazuju da učitelji najčešće koriste tekstualne nastavne medije, zatim modele, reljefe i makete. Učitelji iz grada češće koriste računalo i izvornu stvarnost u odnosu na učitelje sa sela. Dobiveni rezultati ukazuju da je nastava Prirode i društva predavačko-prikazivačka u kojoj nedostaje aktivnog i iskustvenog učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek