Pregled bibliografske jedinice broj: 538951
Uporaba svemrežja u uzajamnoj promidžbi turističkog odredišta: Primjer (ne)suradnje Zabiokovlja i Podbiokovlja
Uporaba svemrežja u uzajamnoj promidžbi turističkog odredišta: Primjer (ne)suradnje Zabiokovlja i Podbiokovlja // Cjelovitost Zabiokovlja: Pluridisciplinarni pristup / Nikić, Zdravko (ur.).
Mostar: FRAM-ZIRAL, 2011. str. 452-471 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 538951 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uporaba svemrežja u uzajamnoj promidžbi turističkog odredišta: Primjer (ne)suradnje Zabiokovlja i Podbiokovlja
(Internet Use in Destination Cross-Promotion: A Lesson from Zabiokovlje and Podbiokovlje Regions)
Autori
Pranić, Ljudevit ; Pivčević, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Cjelovitost Zabiokovlja: Pluridisciplinarni pristup
/ Nikić, Zdravko - Mostar : FRAM-ZIRAL, 2011, 452-471
ISBN
978-9958-37-056-4
Skup
IV. Međunarodna znanstveno stručna konferencija o Zabiokovlju, 2011
Mjesto i datum
Ljubuški, Bosna i Hercegovina, 05.06.2011. - 06.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Odredište; destinacija; uzajamna promidžba; svemrežje; turistička zajednica; Zabiokovlje; Podbiokovlje
(Destination; cross-promotion; Internet; DMO; Zabiokovlje; Podbiokovlje)
Sažetak
Danas su najtraženija odredišta koja pružaju turistima nove sadržaje i doživljaje (Vrtiprah, 2006) te destinacije s jačim i prepoznativljivijim imidžom u očima posjetitelja. Budući da turisti ne gledaju destinacije kroz prizmu administrativnih granica, odredišta se moraju ponašati u skladu s načelom da što je posjetitelj udaljeniji od odredišta, to u očima posjetitelja odredište zahvaća veći prostor. Zbog prostorne ograničenosti destinacije kojom upravlja, svakoj lokalnoj turističkoj zajednici (TZ) u Hrvatskoj najbrži i najjeftiniji način unaprjeđenja imidža i pružanja novih sadržaja jest priključenjem onih sadržaja koji već postoje na prostoru susjednih lokalnih TZ-a. Zahvaljujući svemrežju, lokalne TZ-e danas imaju priliku brzo i jeftino uspostaviti i razvijati uzajamnu promidžbu, te na taj način izravno utjecati na očekivanja i predodžbe turista o odredištu. Unatoč evidentnom postojanju potrebe ali i sredstva za suradnju, slabo je poznato koriste li lokalne TZ-e svemrežje za uzajamnu promidžbu na obostranu odnosno višestranu korist. S ciljem doprinosa popunjavanju navedene spoznajne praznine, ovo istraživanje empirijski ispituje promiču li pojedinačne lokalne TZ-e na svojim mrežnim stranicama one privlačne i prihvatne turističko-ugostiteljske sadržaje koji već postoje van njihova područja, tj. na obližnjem prostoru kojim upravlja neka susjedna lokalna TZ. Kao primjer, istražuju se TZ-e na zemljopisnim područjima Zabiokovlja i Podbiokovlja. Rezultati analize sadržaja sugeriraju u pravilu vrlo lošu uzajamnu promidžbu ponude unutar i između područja Zabiokovlja i Podbiokovlja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
055-0551207-0778 - Turizam kao katalizator integriranja jadranskog prostora (Petrić, Lidija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split