Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 538951

Uporaba svemrežja u uzajamnoj promidžbi turističkog odredišta: Primjer (ne)suradnje Zabiokovlja i Podbiokovlja


Pranić, Ljudevit; Pivčević, Smiljana
Uporaba svemrežja u uzajamnoj promidžbi turističkog odredišta: Primjer (ne)suradnje Zabiokovlja i Podbiokovlja // Cjelovitost Zabiokovlja: Pluridisciplinarni pristup / Nikić, Zdravko (ur.).
Mostar: FRAM-ZIRAL, 2011. str. 452-471 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 538951 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uporaba svemrežja u uzajamnoj promidžbi turističkog odredišta: Primjer (ne)suradnje Zabiokovlja i Podbiokovlja
(Internet Use in Destination Cross-Promotion: A Lesson from Zabiokovlje and Podbiokovlje Regions)

Autori
Pranić, Ljudevit ; Pivčević, Smiljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Cjelovitost Zabiokovlja: Pluridisciplinarni pristup / Nikić, Zdravko - Mostar : FRAM-ZIRAL, 2011, 452-471

ISBN
978-9958-37-056-4

Skup
IV. Međunarodna znanstveno stručna konferencija o Zabiokovlju, 2011

Mjesto i datum
Ljubuški, Bosna i Hercegovina, 05.06.2011. - 06.06.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Odredište; destinacija; uzajamna promidžba; svemrežje; turistička zajednica; Zabiokovlje; Podbiokovlje
(Destination; cross-promotion; Internet; DMO; Zabiokovlje; Podbiokovlje)

Sažetak
Danas su najtraženija odredišta koja pružaju turistima nove sadržaje i doživljaje (Vrtiprah, 2006) te destinacije s jačim i prepoznativljivijim imidžom u očima posjetitelja. Budući da turisti ne gledaju destinacije kroz prizmu administrativnih granica, odredišta se moraju ponašati u skladu s načelom da što je posjetitelj udaljeniji od odredišta, to u očima posjetitelja odredište zahvaća veći prostor. Zbog prostorne ograničenosti destinacije kojom upravlja, svakoj lokalnoj turističkoj zajednici (TZ) u Hrvatskoj najbrži i najjeftiniji način unaprjeđenja imidža i pružanja novih sadržaja jest priključenjem onih sadržaja koji već postoje na prostoru susjednih lokalnih TZ-a. Zahvaljujući svemrežju, lokalne TZ-e danas imaju priliku brzo i jeftino uspostaviti i razvijati uzajamnu promidžbu, te na taj način izravno utjecati na očekivanja i predodžbe turista o odredištu. Unatoč evidentnom postojanju potrebe ali i sredstva za suradnju, slabo je poznato koriste li lokalne TZ-e svemrežje za uzajamnu promidžbu na obostranu odnosno višestranu korist. S ciljem doprinosa popunjavanju navedene spoznajne praznine, ovo istraživanje empirijski ispituje promiču li pojedinačne lokalne TZ-e na svojim mrežnim stranicama one privlačne i prihvatne turističko-ugostiteljske sadržaje koji već postoje van njihova područja, tj. na obližnjem prostoru kojim upravlja neka susjedna lokalna TZ. Kao primjer, istražuju se TZ-e na zemljopisnim područjima Zabiokovlja i Podbiokovlja. Rezultati analize sadržaja sugeriraju u pravilu vrlo lošu uzajamnu promidžbu ponude unutar i između područja Zabiokovlja i Podbiokovlja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
055-0551207-0778 - Turizam kao katalizator integriranja jadranskog prostora (Petrić, Lidija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Ljudevit Pranić (autor)

Avatar Url Smiljana Pivcevic (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pranić, Ljudevit; Pivčević, Smiljana
Uporaba svemrežja u uzajamnoj promidžbi turističkog odredišta: Primjer (ne)suradnje Zabiokovlja i Podbiokovlja // Cjelovitost Zabiokovlja: Pluridisciplinarni pristup / Nikić, Zdravko (ur.).
Mostar: FRAM-ZIRAL, 2011. str. 452-471 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Pranić, L. & Pivčević, S. (2011) Uporaba svemrežja u uzajamnoj promidžbi turističkog odredišta: Primjer (ne)suradnje Zabiokovlja i Podbiokovlja. U: Nikić, Z. (ur.)Cjelovitost Zabiokovlja: Pluridisciplinarni pristup.
@article{article, author = {Prani\'{c}, Ljudevit and Piv\v{c}evi\'{c}, Smiljana}, editor = {Niki\'{c}, Z.}, year = {2011}, pages = {452-471}, keywords = {Odredi\v{s}te, destinacija, uzajamna promid\v{z}ba, svemre\v{z}je, turisti\v{c}ka zajednica, Zabiokovlje, Podbiokovlje}, isbn = {978-9958-37-056-4}, title = {Uporaba svemre\v{z}ja u uzajamnoj promid\v{z}bi turisti\v{c}kog odredi\v{s}ta: Primjer (ne)suradnje Zabiokovlja i Podbiokovlja}, keyword = {Odredi\v{s}te, destinacija, uzajamna promid\v{z}ba, svemre\v{z}je, turisti\v{c}ka zajednica, Zabiokovlje, Podbiokovlje}, publisher = {FRAM-ZIRAL}, publisherplace = {Ljubu\v{s}ki, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Prani\'{c}, Ljudevit and Piv\v{c}evi\'{c}, Smiljana}, editor = {Niki\'{c}, Z.}, year = {2011}, pages = {452-471}, keywords = {Destination, cross-promotion, Internet, DMO, Zabiokovlje, Podbiokovlje}, isbn = {978-9958-37-056-4}, title = {Internet Use in Destination Cross-Promotion: A Lesson from Zabiokovlje and Podbiokovlje Regions}, keyword = {Destination, cross-promotion, Internet, DMO, Zabiokovlje, Podbiokovlje}, publisher = {FRAM-ZIRAL}, publisherplace = {Ljubu\v{s}ki, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font