Pregled bibliografske jedinice broj: 538404
Neke okolnosti i kriteriji brendiranja hrvatske vune
Neke okolnosti i kriteriji brendiranja hrvatske vune // 4. međunaradno znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo / Ujević, Darko (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 235-240 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 538404 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neke okolnosti i kriteriji brendiranja hrvatske vune
(Some circumstances & criteria of Croatian wool branding)
Autori
Novak, Ivan ; Vujasinović, Edita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
4. međunaradno znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo
/ Ujević, Darko - Zagreb : Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 235-240
ISBN
978-953-7105-39-6
Skup
Tekstilna znanost i gospodarstvo
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 26.01.2011
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
jamstveni žig ; brendiranje ; hrvatska vuna ; izvorno hrvatsko
(certification mark ; branding ; Croatian wool ; Croatian creation)
Sažetak
Ovaj rad usmjeren je na utvrđivanje nekih osnovnih kriterija koji bi mogli utjecati posredno ili neposredno na brendiranje hrvatske vune. Kriteriji bi bili dio postupka za kreiranje i dobivanje jamstvenog žiga i dio mogućeg utjecaja tog brenda na potražnju za hrvatskom vunom. Važno je istaknuti kako je osnovna pretpostavka rada da takav proizvod – hrvatska vuna – postoji. Iako je moguće postaviti mnoštvo različitih kriterija jamstvenog ponstupka, za ovaj rad su analizirani samo neki, po mišljenju autora relevantni kriteriji. Kako odabrani kriteriji mogu biti i posredna osnova za brendiranje hrvatske vune, ti isti kriteriji provociraju niz pitanja na koje u ovom radu nije bilo moguće dati i/ili pronaći znanstveno dokazive odgovore zbog ograničena prostora. Međutim, iznesene su neke od dilema i rasprava. U radu je konkretno predložen i sam jamstveni žig. ABSTRACT: This paper is focused on establishing some basic criteria which could in/directly affect the branding of Croatian wool. The criteria would form the basis for the procedure for creating and obtaining certification mark and part of the potential impact of the brand on the Croatian wool demand. It is important to point out that this paper is based on the basic assumption that such a product - Croatian wool - is available. Although it is possible to set a variety of criteria in order to provide certification procedure, within the scope of this paper only certain, according to the author, relevant criteria were analyzed.. As the selected criteria may form an indirect basis for Croatian wool branding, these same criteria pose a series of questions to which no scientifically verifiable answers could be found in this paper due to limited space. However, some of the dilemmas and debates were outlined. Also, the paper specifically proposed certification mark.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
117-1171419-1393 - Višefunkcionalni tekstilni materijali za osobnu zaštitu (Andrassy, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb