Pregled bibliografske jedinice broj: 53836
Marketing u dinamici
Marketing u dinamici. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1999 (ostalo)
CROSBI ID: 53836 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u dinamici
(Marketing in dynamics)
Autori
Karpati, Tibor
Ostali urednici
Turkalj, Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, ostalo
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
1999
Stranica
278
ISBN
953-6073-40-4
Ključne riječi
tržište; marketing; proizvod; organizacija; controlling;
(market; marketing; product; organization; controlling)
Sažetak
Knjiga koju ste upravo uzeli u ruke, napisana je s željom da se popuni fond knjiga o marketingu s jednog posebnog stajališta, zatim da se prikažu najnovija dostignuća u marketingu, uvjetovane promjenama koje iziskuju novo informatičko društvo, i treće, da posluži punoj implemetaciji marketinga u naša gospodarska poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA