Pregled bibliografske jedinice broj: 538300
"'…sve se pošemerilo…': O proizvodnji, posredovanju i konzumaciji popularne kulture u (jugoslavenskom) socijalizmu"
"'…sve se pošemerilo…': O proizvodnji, posredovanju i konzumaciji popularne kulture u (jugoslavenskom) socijalizmu" // Horror-porno-ennui : kulturne prakse postsocijalizma / Prica, Ines ; Škokić, Tea (ur.).
Zagreb: Institut za etnologiju i folklOris tiku (IEF), 2011. str. 171-198
CROSBI ID: 538300 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"'…sve se pošemerilo…': O proizvodnji, posredovanju i konzumaciji popularne kulture u (jugoslavenskom) socijalizmu"
("'…everything went out of order…': On production, mediation and consumation of popular culture in (Yugoslav) socialism")
Autori
Senjković, Reana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Horror-porno-ennui : kulturne prakse postsocijalizma
Urednik/ci
Prica, Ines ; Škokić, Tea
Izdavač
Institut za etnologiju i folklOris tiku (IEF)
Grad
Zagreb
Godina
2011
Raspon stranica
171-198
ISBN
978-953-6020-68-3
Ključne riječi
Jugoslavija, socijalizam, popularna kultura
(Yugoslavia, socialism, popular culture)
Sažetak
U članku se prati (rastuća) nemoć jugoslavenskih teoretičara popularne kulture da, u razdoblju nakon ranih 1950-ih, odgovore promjenama koje su zapažali u svakodnevnom životu ponajprije mlađe, urbane populacije. Njihova se promišljanja, i tadašnje omladinske potkulture, uspoređuju s istodobnim i odgovarajućim teorijama, i potkulturama, u drugim europskim socijalističkim društvima, te s onima kapitalističke Europe. U zaključku se navode razlozi zbog kojih jugoslavenski teoretičari nisu, nakon sredine 1960-ih, mogli pratiti promišljanja kolega s zapadnoeuropske teorijske ljevice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
189-1890667-0663 - Postsocijalizam i kulturni subjekt: hibridne prakse kulturnog posredovanja (Prica, Ines, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb
Profili:
Reana Senjković-Svrčić
(autor)