Pregled bibliografske jedinice broj: 538243
Izrada testova znanja pomoću računalne tehnologije
Izrada testova znanja pomoću računalne tehnologije // 34rd International Convention Proceedings, Conference: Computers in Education MIPRO 2011 / / Čičin-Šain, Marina ; Uroda, Ivan ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2011. str. 424-429 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 538243 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izrada testova znanja pomoću računalne tehnologije
(Using ICT for creating knowledge tests)
Autori
Vukas, Maja ; Hoić-Božić, Nataša ; Vukas, Tanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
34rd International Convention Proceedings, Conference: Computers in Education MIPRO 2011
/ / Čičin-Šain, Marina ; Uroda, Ivan ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2011, 424-429
ISBN
978-953-233-063-2
Skup
34th International Convention Mipro 2011
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 23.05.2011. - 27.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
online testovi znanja; Bloomova taksonomija; ishodi učenja; Hot Potatos
(online tests; Bloom's Taxonomy; learning outcomes; Hot Potatos)
Sažetak
Razvojem računalne tehnologije način predavanja i ispitivanja u školama počeo se mijenjati. U okviru školskog sustava, profesori su počeli sve češće koristiti računala za izradu materijala za učenje, a kasnije i za izradu testova znanja. Time se razvijalo i sve više alata koji olakšavaju izradu i korištenje lokalnih i online testova znanja. Jedan od njih je i Hot Potatoes program koji se sastoji od više alata za izradu raznovrsnih interaktivnih vježbi u obliku web stranica. Iako provjeravanje znanja putem računala daje nove mogućnosti nastavnicima, dovodi i do određenih problema. Jedan od njih je i odabir tipova pitanja te njihovo sastavljanje na način da zahvaćaju različite razine i oblike znanja učenika. U ovome radu opisane su vrste pitanja koja se mogu koristiti u izradi testova znanja. Za svaku vrstu zadataka objektivnog tipa navedeni su primjeri pitanja i preporuke nastavnicima za pravilno sastavljanje pitanja u ovisnosti o zadanim ishodima učenja. Primjeri izrade testova na računalu dati su u Hot Potatoes aplikaciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
036-0361983-2019 - Računalna potpora obrazovanju (Mornar, Vedran, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb,
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka
Profili:
Nataša Hoić-Božić
(autor)