Pregled bibliografske jedinice broj: 537800
Znakovni jezik u edukaciji i rehabilitaciji gluhe djece
Znakovni jezik u edukaciji i rehabilitaciji gluhe djece // Simpozij „Oštećenje sluha i rehabilitacija slušanja“ povodom Europskog dana logopedije
Zagreb, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 537800 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Znakovni jezik u edukaciji i rehabilitaciji gluhe djece
(Sign language in education and rehabilitation of deaf children)
Autori
Bradarić-Jončić, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Simpozij „Oštećenje sluha i rehabilitacija slušanja“ povodom Europskog dana logopedije
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.03.2011
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
znakovni jezik; edukacija gluhih; dvojezično obrazovanje
(sign language; deaf education; bilingual education)
Sažetak
Iako je naglasak ovog simpozija na rehabilitaciji slušanja, ne smijemo zaboraviti da ima i uvijek će biti gluhe djece koja nemaju kapaciteta za usvajanje jezika i razvoj govora putem slušanja te da i toj djeci treba omogućiti da razviju svoje komunikacijske vještine, da usvoje jezik i znanja o svijetu koji ih okružuje. U ovom izlaganju bit će govora o korištenju znakovnog jezika u edukaciji i rehabilitaciji, kao alternativnom putu do znanja u gluhe djece. Pružit će se kratki pregled njegova statusa u edukaciji i rehabilitaciji kroz povijest te razmotriti glavna obilježja pristupa koji danas daje najbolje rezultate u edukaciji i rehabilitaciji ove gluhe djece – bilingvalnog-bikulturalnog pristupa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-1301001-0910 - DVOJEZIČNA KOMUNIKACIJA GLUHIH I ČUJUĆIH (Bradarić Jončić, Sandra, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Sandra Bradarić Jončić
(autor)