Pregled bibliografske jedinice broj: 537721
Stanje i perspektive suvremene socijalne pedagogije u Europi
Stanje i perspektive suvremene socijalne pedagogije u Europi // Socijalna pedagogija: znanost, profesija i praksa u Hrvatskoj / Poldrugač, Zdravka ; Bouillet, Dejana ; Ricijaš, Neven (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 97-123
CROSBI ID: 537721 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stanje i perspektive suvremene socijalne pedagogije u Europi
(Situation and Perspective of Contemporary Social Pedagogy in Europe)
Autori
Bouillet, Dejana ; Poldrugač, Zdravka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Socijalna pedagogija: znanost, profesija i praksa u Hrvatskoj
Urednik/ci
Poldrugač, Zdravka ; Bouillet, Dejana ; Ricijaš, Neven
Izdavač
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2011
Raspon stranica
97-123
ISBN
978-953-6418-68-8
Ključne riječi
socijalna pedagogija u Europi, povijest, teorija, znanost, obrazovanje i područja rada socijalnih pedagoga
(social pedagogy in Europe, history, theory, science, education and work's field of socijal pedagogues)
Sažetak
U radu se polazi od pretpostavke da analiza koncepata socijalne pedagogije u europskim državama daje dobru podlogu za promišljanje daljnjeg razvoja socijalne pedagogije u Hrvatskoj. Pretpostavka se provjerava temeljem komparativnog prikaza socijalne pedagogije u pet eurposkihd ržava, s posebnim naglaskom na znanstvene i teorijske temelje socijalne pedagogije, načine obrazovanja i područja djelovanja socijalnih pedagoga (njemaka, Austrija, Francuska, Finska, Švedska. obilježja socijalne pedagogije komentiraju se u kontekstu profesionalnog indentiteta ove profesije. Autorice zaključuju da europska pespektiva socijalne pedagogije, u odnosu na hrvatsku, ima mnoštvo razlikovnih i poredbenih elemenata. Zajedničko svojstvo socijalne pedagogije u analiziranim država je usmjerenost na odgoj, skrb, razvoj socijalnih vještina i poticanje procesa socijalizacije različitih društvenih skupina, uz izrazitu interdiciplinarnost i multiproblemski pristup. Socijalna pedagogija se temelji na teorijskom pluralizmu koji se reflektira na sve aspekte te profesije (obrazovanje, znanost i praksa).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2630 - Znanstvena utemeljenost i razvoj socijalne pedagogije u Republici Hrvatskoj
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb