Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 537486

Upravljanje odnosima s korisnicima u IT organizaciji prema ITIL standardu


Makšan, Ines
Upravljanje odnosima s korisnicima u IT organizaciji prema ITIL standardu, 2011., diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin


CROSBI ID: 537486 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje odnosima s korisnicima u IT organizaciji prema ITIL standardu
(IT Customer Relationship Management using ITIL standard)

Autori
Makšan, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike

Mjesto
Varaždin

Datum
03.10

Godina
2011

Stranica
74

Mentor
Kozina, Melita

Ključne riječi
potpora korisnicima u osiguranju IT servisa; strateško planiranje i dizajn IT servisa; upravljanje odnosima s korisnicima u IT organizaciji customer relation management in IT organization
(user support in providing of IT services; strategic planning and design of IT services;)

Sažetak
U radu je potrebno opisati odnos između organizacije kupaca/korisnika i IT organizacije. Taj odnos je osnova za definiranje i kontinuirano ažuriranje dogovora između navedenih organizacija i fokusira održavanju horizontalne i vertikalne komunikacije kroz tri razine: strateška, taktička i operativna razina. Ključni procesi prema ITIL standardu koje je potrebno ukratko opisati u radu u svrhu upravljanja odnosima s korisnicima kroz navedene razine su: proces upravljanja portfeljom IT servisa ; proces upravljanja dogovorenim razinama IT servisa (SLM) za stratešku i taktičku razinu. Za operativnu razinu upravljanja potrebno je opisati značaj servisne službe kao prve kontaktne točke s IT organizacijom, te značaj procesa upravljanja incidentima/problemima u svrhu potpore IT servisa. Neku od razina upravljanja odnosima s korisnicima treba opisati za konkretnu organizaciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
016-0161199-1718 - Razvoj metodike za ICT menadžment (Krakar, Zdravko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Melita Kozina (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Makšan, Ines
Upravljanje odnosima s korisnicima u IT organizaciji prema ITIL standardu, 2011., diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Makšan, I. (2011) 'Upravljanje odnosima s korisnicima u IT organizaciji prema ITIL standardu', diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mak\v{s}an, Ines}, year = {2011}, pages = {74}, keywords = {potpora korisnicima u osiguranju IT servisa, strate\v{s}ko planiranje i dizajn IT servisa, upravljanje odnosima s korisnicima u IT organizaciji customer relation management in IT organization}, title = {Upravljanje odnosima s korisnicima u IT organizaciji prema ITIL standardu}, keyword = {potpora korisnicima u osiguranju IT servisa, strate\v{s}ko planiranje i dizajn IT servisa, upravljanje odnosima s korisnicima u IT organizaciji customer relation management in IT organization}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mak\v{s}an, Ines}, year = {2011}, pages = {74}, keywords = {user support in providing of IT services, strategic planning and design of IT services, }, title = {IT Customer Relationship Management using ITIL standard}, keyword = {user support in providing of IT services, strategic planning and design of IT services, }, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font