Pregled bibliografske jedinice broj: 537482
Percepcija i potrošnja vina među mlađim potrošačima
Percepcija i potrošnja vina među mlađim potrošačima, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 537482 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija i potrošnja vina među mlađim potrošačima
(Perception and consumption of wine among young consumers)
Autori
Čondrić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2008
Stranica
25
Mentor
Markovina, Jerko
Ključne riječi
vino; potrošači; potrošnja; percepcija
(wine; consumers; consumption; perception)
Sažetak
Prosječno svaki hrvatski građanin godišnje popije oko 18 litara vina. Deset godina ranije, odnosno 1988. godine, potrošnja je iznosila 27, 8 litara, a 1983. čak 46, 1 litru po osobi što je duplo više od sadašnje potrošnje. Dok potrošnja vina bilježi pad mjesto na tržištu su zauzela druga pića, posebice pivo, čija je potrošnja dostigla cca. 80 litara per capita. Jednak trend na snazi je i u Europskoj uniji, Europljani piju sve manje vina. Javlja se novi trend konzumacije manjih količina, ali kvalitetnih vina. Zanimljivo je i da se, istodobno dok Hrvati piju sve manje količine vina, po državnim statističkim podacima vino u ugostiteljstvu prodaje sve bolje, bolje nego ikad. Cilj ovog rada je utvrditi percepcije mladih prema vino, njihove navike u kupnji i potrošnji vina, važnost pojedinih obilježja vina kao i preferencije mladih potrošača, te mišljenje o stanju hrvatskog tržišta vina. Istraživanje će se provesti pomoću anketne upitnice kojom će se kvantificirati potrošnja vina i stavovi mladih o vinu kao i njihove preferencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)