Pregled bibliografske jedinice broj: 53747
Kakva je radna memorija u djece s disleksijom?: Neka obilježja i nedostaci
Kakva je radna memorija u djece s disleksijom?: Neka obilježja i nedostaci // XII. dani psihologije u Zadru / Manenica, Ilija (ur.).
Zadar: Odsjek za psihologiju Filozofski fakultet u Zadru, 2000. str. 75-75 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 53747 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kakva je radna memorija u djece s disleksijom?: Neka obilježja i nedostaci
(Working memory in children with dyslexia: Some characteristics and deficiency)
Autori
Vancaš, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
XII. dani psihologije u Zadru
/ Manenica, Ilija - Zadar : Odsjek za psihologiju Filozofski fakultet u Zadru, 2000, 75-75
Skup
XII. dani psihologije u Zadru
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.05.2000. - 27.05.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
radna memorija; disleksija
(working memory; dyslexia)
Sažetak
Uspjeh, odnosno neuspjeh u čitanju se, prema brojnim autorima, može tumačiti konstruktom radne memorije. Stoga se u ovome radu nastojalo ustanoviti kakve rezultate postižu djeca s disleksijom na različitim zadacima radne memorije. Pokazalo se da ispitanici s disleksijom postižu značajno lošije rezultate od kontrolne skupine na svim zadacima. Ustanovljene su i relativne težine primijenjenih zadataka unutar pojedine skupine ispitanika sa svrhom izdvajanja onih procesa čiji se nedostaci mogu vezati uz neuspješno čitanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013003
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Mirjana Lenček
(autor)