Pregled bibliografske jedinice broj: 537456
Marketinška strategija razvoja web portala agroburza.hr
Marketinška strategija razvoja web portala agroburza.hr, 2011., diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 537456 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška strategija razvoja web portala agroburza.hr
(Marketing strategy for the development of web portal agroburza.hr)
Autori
Pavlović, Kruno
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
14.07
Godina
2011
Stranica
40
Mentor
Markovina, Jerko
Ključne riječi
agroburza.hr; portal; vizija; strategija razvoja
(Agroburza.hr; portal; vision; strategy development;)
Sažetak
Internet portal Agroburza.hr ambiciozan je projekt koji je financiran isključivo putem privatnih sredstava prikupljenih vlastitim angažmanom. Projekt se vodi željom za brzim i jednostavnim načinom informiranja poljoprivrednika putem internetskog portala. Agroburza.hr je portal koji daje mogućnost svim osobama u poljoprivrednoj djelatnosti da predstave svoje probleme javno na internetu. Projekt agroburza.hr je nacionalni projekt poslovne mreže informacija. Glavni cilj projekta je stvoriti informacijski sustav koji će integrirati obiteljska gospodarstva Hrvatske u jedinstvenu cjelinu agrobazu. Agrobaza je zamišljena kao izvor poslovnih informacija koji će u svakom trenutku biti dostupan hrvatskoj i europskoji poslovnoj zajednici. Vizija razvoja projekta usmjerena je na pružanje svih relevantnih informacija koje se tiču poljoprivredne djelatnosti kao jedne od strateških gospodarskih grana Republike Hrvatske. Putem našeg poslovnog poljoprivrednog portala donosimo svim subjektima na tržištu informacije o kretanjima cijena, kvalitativnim i kvantitativnim obilježjima proizvodnje u Hrvatskoj, regiji i svijetu, te sve zakonske propise vezane za poljoprivrednu proizvodnju. agroburza.hr s jasnom poslovnom vizijom, strategijom i promišljenim aktivnostima nastoji podići stupanj konkurentnosti ruralnih dijelova Hrvatske kroz stvaranje informacijskog sustava koji će postati centar poslovnih informacija za sve subjekte koji se bave poljoprivrednom djelatnošću za razvojne agencije u potrazi za partnerima za sve institucije
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)