Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 537456

Marketinška strategija razvoja web portala agroburza.hr


Pavlović, Kruno
Marketinška strategija razvoja web portala agroburza.hr, 2011., diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 537456 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška strategija razvoja web portala agroburza.hr
(Marketing strategy for the development of web portal agroburza.hr)

Autori
Pavlović, Kruno

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
14.07

Godina
2011

Stranica
40

Mentor
Markovina, Jerko

Ključne riječi
agroburza.hr; portal; vizija; strategija razvoja
(Agroburza.hr; portal; vision; strategy development;)

Sažetak
Internet portal Agroburza.hr ambiciozan je projekt koji je financiran isključivo putem privatnih sredstava prikupljenih vlastitim angažmanom. Projekt se vodi željom za brzim i jednostavnim načinom informiranja poljoprivrednika putem internetskog portala. Agroburza.hr je portal koji daje mogućnost svim osobama u poljoprivrednoj djelatnosti da predstave svoje probleme javno na internetu. Projekt agroburza.hr je nacionalni projekt poslovne mreže informacija. Glavni cilj projekta je stvoriti informacijski sustav koji će integrirati obiteljska gospodarstva Hrvatske u jedinstvenu cjelinu agrobazu. Agrobaza je zamišljena kao izvor poslovnih informacija koji će u svakom trenutku biti dostupan hrvatskoj i europskoji poslovnoj zajednici. Vizija razvoja projekta usmjerena je na pružanje svih relevantnih informacija koje se tiču poljoprivredne djelatnosti kao jedne od strateških gospodarskih grana Republike Hrvatske. Putem našeg poslovnog poljoprivrednog portala donosimo svim subjektima na tržištu informacije o kretanjima cijena, kvalitativnim i kvantitativnim obilježjima proizvodnje u Hrvatskoj, regiji i svijetu, te sve zakonske propise vezane za poljoprivrednu proizvodnju. agroburza.hr s jasnom poslovnom vizijom, strategijom i promišljenim aktivnostima nastoji podići stupanj konkurentnosti ruralnih dijelova Hrvatske kroz stvaranje informacijskog sustava koji će postati centar poslovnih informacija za sve subjekte koji se bave poljoprivrednom djelatnošću za razvojne agencije u potrazi za partnerima za sve institucije

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url JERKO MARKOVINA (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavlović, Kruno
Marketinška strategija razvoja web portala agroburza.hr, 2011., diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb
Pavlović, K. (2011) 'Marketinška strategija razvoja web portala agroburza.hr', diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pavlovi\'{c}, Kruno}, year = {2011}, pages = {40}, keywords = {agroburza.hr, portal, vizija, strategija razvoja}, title = {Marketin\v{s}ka strategija razvoja web portala agroburza.hr}, keyword = {agroburza.hr, portal, vizija, strategija razvoja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pavlovi\'{c}, Kruno}, year = {2011}, pages = {40}, keywords = {Agroburza.hr, portal, vision, strategy development, }, title = {Marketing strategy for the development of web portal agroburza.hr}, keyword = {Agroburza.hr, portal, vision, strategy development, }, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font