Pregled bibliografske jedinice broj: 536879
Upravljanje ljudskim potencijalima kao suvremeni oblik obrazovanja odraslih
Upravljanje ljudskim potencijalima kao suvremeni oblik obrazovanja odraslih, 2010., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, Rijeka
CROSBI ID: 536879 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje ljudskim potencijalima kao suvremeni oblik obrazovanja odraslih
(Human Resources Management as Contemporary Way of Adult Education)
Autori
Trošt, Tina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju
Mjesto
Rijeka
Datum
15.09
Godina
2010
Stranica
110
Mentor
Mrnjaus, Kornelija
Ključne riječi
odgoj; obrazovanje; učenje; kurikulum; rad; radni odgoj; radna pedagogija; upravljanje ljudskim potencijalima; menadžeri ljudskih potencijala; radnici znanja
(upbringing; education; learning; curriculum; work; Business Education; Business Pedagogy; Managing Human Resources; Human Resource Managers; knowledge workers)
Sažetak
Ovim se radom prezentira koncept suvremenog oblika obrazovanja odraslih, upravljanje ljudskim potencijalima. U radu se pokušava odgovoriti na pitanja: Kako izgleda proces upravljanja ljudskim potencijalima u praksi? Posjeduje li pedagog kompetencije potrebne za upravljanje ljudskim potencijalima? Koliko se ulaže u edukaciju zaposlenika na području Istarske županije? Koristi li se u poslovnom okruženju kurikulum u procesu izrade programa obrazovanja i usavršavanja zaposlenika? Polazeći od činjenice da su ljudski potencijali glavni izvor konkurentske sposobnosti poduzeća u tržišnom nadmetanju, zaposlenici, njihove potrebe, motivacija i zadovoljstvo postaju prioritetni upravama poduzeća i menadžmentu ljudskih potencijala. Konkurentska se prednost može postići jedino konstantnim inoviranjem znanja, odnosno traženjem odgovora na pitanje: „Kako inovirati znanje, da bi radnici dobili DANAS ono znanje koje će im biti potrebno SUTRA?“ Rad je prikazan u 8 poglavlja, pomoću kojih sam nastojala, teorijski i praktično, odgovoriti na ranije navedena pitanja. Analogno tome, radom se dokazuje da se praksa u nekim segmentima razlikuje od teorije, iz razloga što svako poduzeće primijeni teorijske postavke vlastitoj, organizacijskoj kulturi i klimi. Komparirajući karakteristike menadžera ljudskog potencijala, sa ekonomskog stajališta, te kompetencije i sposobnosti magistra pedagogije, zaključujem kako pedagog posjeduje djelomičnu osposobljenost za obavljanje poslova upravljanja ljudskim potencijalima, ali zato posjeduje stručnost kao podlogu za nastavak obrazovanja u navedenoj domeni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Klapan, Anita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Kornelija Mrnjaus
(mentor)