Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 536370

Kreativnost u Reggio pedagogiji


Nenadić-Bilan, Diana
Kreativnost u Reggio pedagogiji // Zbornik Dijete i estetski izričaji
Zadar, Hrvatska, 2011. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 536370 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kreativnost u Reggio pedagogiji
(Creativity in Reggio pedagogy)

Autori
Nenadić-Bilan, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik Dijete i estetski izričaji / - , 2011

Skup
Dijete i estetski izričaji

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.05.2011. - 14.05.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
predškolsko dijete; kreativnost; Reggio pedagogija;; ekspresivne aktivnosti; estetika prostora; poticanje razvoja; roditelji
(Preschool child; creativity; Reggio pedagogy; expressive activities; aesthetics of environment; development; parents)

Sažetak
Tijekom posljednjih četrdeset godina Reggio pedagogija je s pravom priskrbila atribute afirmativne i inventivne pedagogije. U Reggio pedagogiji polazi se od temeljnog stajališta da je predškolsko dijete aktivno, kreativno i kompetentno biće koje govori stotinu jezika, odnosno koje koristi brojne načine izražavanja svojih osjećaja, misli i ideja. U svakodnevnoj realizaciji odgojno-obrazovne djelatnosti iskazuje se otvorenost prema djetetu i njegovim interesima i prijedlozima, spremnost za iznenađenja i rizike te potraga za radovanjem u neočekivanom. Prihvaćajući estetiku kao važnu dimenziju života, te nastojeći izbjeći fragmentarni i redukcionistički pogled na procese odgoja i učenja predškolske djece, Reggio pedagozi objedinjuju racionalnost, imaginaciju, emociju i estetiku. U Reggio pedagoškoj koncepciji posebice se ističe važnost uređenja prostora, počevši od njegovog arhitektonskog rješenja do odabira boja i osvjetljenja. Prostor je organiziran tako da omogućuje djetetu slobodno izražavanje svojih kreativnih potencijala, radoznalosti, autonomije i komunikacije s drugima. Kreativna rješenja prostora očituju se u potpunoj povezanosti svih prostorija (nema hodnika), postojanju središnjeg trga za zajedničke šetnje i sastanke te uređenju atelijera. Zajedno s djecom i odgojiteljem u atelijeru rade atelijeristi, kao njihovi ključni partneri, a imaju zadaću stimulirati uporabu poetskih jezika, posebice vizualnog jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Diana Nenadić-Bilan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nenadić-Bilan, Diana
Kreativnost u Reggio pedagogiji // Zbornik Dijete i estetski izričaji
Zadar, Hrvatska, 2011. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Nenadić-Bilan, D. (2011) Kreativnost u Reggio pedagogiji. U: Zbornik Dijete i estetski izričaji.
@article{article, author = {Nenadi\'{c}-Bilan, Diana}, year = {2011}, keywords = {pred\v{s}kolsko dijete, kreativnost, Reggio pedagogija, , ekspresivne aktivnosti, estetika prostora, poticanje razvoja, roditelji}, title = {Kreativnost u Reggio pedagogiji}, keyword = {pred\v{s}kolsko dijete, kreativnost, Reggio pedagogija, , ekspresivne aktivnosti, estetika prostora, poticanje razvoja, roditelji}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Nenadi\'{c}-Bilan, Diana}, year = {2011}, keywords = {Preschool child, creativity, Reggio pedagogy, expressive activities, aesthetics of environment, development, parents}, title = {Creativity in Reggio pedagogy}, keyword = {Preschool child, creativity, Reggio pedagogy, expressive activities, aesthetics of environment, development, parents}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font