Pregled bibliografske jedinice broj: 535723
Koristimo li spoznaje socijalnog marketinga u svojim kampanjama?
Koristimo li spoznaje socijalnog marketinga u svojim kampanjama? // Knjiga sažetaka 2. Hrvatski kongres preventivne medicine i unapređenja zdravlja
Zagreb, 2010. str. 72-72 (poster, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 535723 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koristimo li spoznaje socijalnog marketinga u svojim kampanjama?
(Do we use social marketing knowledge for our campaigns?)
Autori
Šogorić, Selma ; Vukušić-Rukavina, Tea ; Andrić, Adriana ; Jurin, Zora ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Knjiga sažetaka 2. Hrvatski kongres preventivne medicine i unapređenja zdravlja
/ - Zagreb, 2010, 72-72
Skup
2. Hrvatski kongres preventivne medicine i unapređenja zdravlja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.10.2010. - 16.10.2010
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Promicanje zdravlje; socijalni marketing
(Health promotion; social marketing)
Sažetak
Sažetak govori o korištenju metoda socijalnog marketinga u javno zdravstvenim intervencijama.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Projekti:
108-0000000-3577 - Kvaliteta života liječnika i budućnost liječničke profesije u RH (Orešković, Stjepan, MZOS ) ( CroRIS)
108-1081871-1898 - Ispitivanje učinkovitosti regionalnog, decentral.modela upravljanja za zdravlje (Šogorić, Selma, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb