Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 535723

Koristimo li spoznaje socijalnog marketinga u svojim kampanjama?


Šogorić, Selma; Vukušić-Rukavina, Tea; Andrić, Adriana; Jurin, Zora;
Koristimo li spoznaje socijalnog marketinga u svojim kampanjama? // Knjiga sažetaka 2. Hrvatski kongres preventivne medicine i unapređenja zdravlja
Zagreb, 2010. str. 72-72 (poster, domaća recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 535723 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koristimo li spoznaje socijalnog marketinga u svojim kampanjama?
(Do we use social marketing knowledge for our campaigns?)

Autori
Šogorić, Selma ; Vukušić-Rukavina, Tea ; Andrić, Adriana ; Jurin, Zora ;

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Knjiga sažetaka 2. Hrvatski kongres preventivne medicine i unapređenja zdravlja / - Zagreb, 2010, 72-72

Skup
2. Hrvatski kongres preventivne medicine i unapređenja zdravlja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.10.2010. - 16.10.2010

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Promicanje zdravlje; socijalni marketing
(Health promotion; social marketing)

Sažetak
Sažetak govori o korištenju metoda socijalnog marketinga u javno zdravstvenim intervencijama.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita



POVEZANOST RADA


Projekti:
108-0000000-3577 - Kvaliteta života liječnika i budućnost liječničke profesije u RH (Orešković, Stjepan, MZOS ) ( CroRIS)
108-1081871-1898 - Ispitivanje učinkovitosti regionalnog, decentral.modela upravljanja za zdravlje (Šogorić, Selma, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tea Vukušić Rukavina (autor)

Avatar Url Selma Šogorić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šogorić, Selma; Vukušić-Rukavina, Tea; Andrić, Adriana; Jurin, Zora;
Koristimo li spoznaje socijalnog marketinga u svojim kampanjama? // Knjiga sažetaka 2. Hrvatski kongres preventivne medicine i unapređenja zdravlja
Zagreb, 2010. str. 72-72 (poster, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
Šogorić, S., Vukušić-Rukavina, T., Andrić, A., Jurin, Z. & (2010) Koristimo li spoznaje socijalnog marketinga u svojim kampanjama?. U: Knjiga sažetaka 2. Hrvatski kongres preventivne medicine i unapređenja zdravlja.
@article{article, author = {\v{S}ogori\'{c}, Selma and Vuku\v{s}i\'{c}-Rukavina, Tea and Andri\'{c}, Adriana and Jurin, Zora}, year = {2010}, pages = {72-72}, keywords = {Promicanje zdravlje, socijalni marketing}, title = {Koristimo li spoznaje socijalnog marketinga u svojim kampanjama?}, keyword = {Promicanje zdravlje, socijalni marketing}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}ogori\'{c}, Selma and Vuku\v{s}i\'{c}-Rukavina, Tea and Andri\'{c}, Adriana and Jurin, Zora}, year = {2010}, pages = {72-72}, keywords = {Health promotion, social marketing}, title = {Do we use social marketing knowledge for our campaigns?}, keyword = {Health promotion, social marketing}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font