Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 53567

Eksperiment programskim paketima, ali i modelima, neminovnost nastave matematike u XXI. stoljeću


Pavleković, Margita
Eksperiment programskim paketima, ali i modelima, neminovnost nastave matematike u XXI. stoljeću // Utjecaj rješavanja problema na obrazovni učinak u nastavi matematike / Kadum, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 1999. str. 48-60 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 53567 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Eksperiment programskim paketima, ali i modelima, neminovnost nastave matematike u XXI. stoljeću
(Mathematics Teaching in XXI. century)

Autori
Pavleković, Margita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Utjecaj rješavanja problema na obrazovni učinak u nastavi matematike / Kadum, Vladimir - Zagreb : Hrvatsko matematičko društvo, 1999, 48-60

Skup
Utjecaj rješavanja problema na obrazovni učinak u nastavi matematike

Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 30.09.1999. - 02.10.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
matematičko poučavanje; opažanje; pamćenje; aktivno učenje
(mathematics teaching; observation; memory; active learning)

Sažetak
Jedan od zadataka nastave matematike je zaokupiti pozornost učenika ako bi mobilizirao svoje intelektualne snage. to se postiže eksperimentiranjem modelima i programskim paketima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
122003
122010

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Margita Pavleković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavleković, Margita
Eksperiment programskim paketima, ali i modelima, neminovnost nastave matematike u XXI. stoljeću // Utjecaj rješavanja problema na obrazovni učinak u nastavi matematike / Kadum, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 1999. str. 48-60 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Pavleković, M. (1999) Eksperiment programskim paketima, ali i modelima, neminovnost nastave matematike u XXI. stoljeću. U: Kadum, V. (ur.)Utjecaj rješavanja problema na obrazovni učinak u nastavi matematike.
@article{article, author = {Pavlekovi\'{c}, Margita}, editor = {Kadum, V.}, year = {1999}, pages = {48-60}, keywords = {matemati\v{c}ko pou\v{c}avanje, opa\v{z}anje, pam\'{c}enje, aktivno u\v{c}enje}, title = {Eksperiment programskim paketima, ali i modelima, neminovnost nastave matematike u XXI. stolje\'{c}u}, keyword = {matemati\v{c}ko pou\v{c}avanje, opa\v{z}anje, pam\'{c}enje, aktivno u\v{c}enje}, publisher = {Hrvatsko matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pavlekovi\'{c}, Margita}, editor = {Kadum, V.}, year = {1999}, pages = {48-60}, keywords = {mathematics teaching, observation, memory, active learning}, title = {Mathematics Teaching in XXI. century}, keyword = {mathematics teaching, observation, memory, active learning}, publisher = {Hrvatsko matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font