Pregled bibliografske jedinice broj: 53567
Eksperiment programskim paketima, ali i modelima, neminovnost nastave matematike u XXI. stoljeću
Eksperiment programskim paketima, ali i modelima, neminovnost nastave matematike u XXI. stoljeću // Utjecaj rješavanja problema na obrazovni učinak u nastavi matematike / Kadum, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 1999. str. 48-60 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 53567 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Eksperiment programskim paketima, ali i modelima, neminovnost nastave matematike u XXI. stoljeću
(Mathematics Teaching in XXI. century)
Autori
Pavleković, Margita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Utjecaj rješavanja problema na obrazovni učinak u nastavi matematike
/ Kadum, Vladimir - Zagreb : Hrvatsko matematičko društvo, 1999, 48-60
Skup
Utjecaj rješavanja problema na obrazovni učinak u nastavi matematike
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 30.09.1999. - 02.10.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
matematičko poučavanje; opažanje; pamćenje; aktivno učenje
(mathematics teaching; observation; memory; active learning)
Sažetak
Jedan od zadataka nastave matematike je zaokupiti pozornost učenika ako bi mobilizirao svoje intelektualne snage. to se postiže eksperimentiranjem modelima i programskim paketima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA