Pregled bibliografske jedinice broj: 53535
Djeca s teškoćama čitanja i radno pamćenje
Djeca s teškoćama čitanja i radno pamćenje, 2000., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 53535 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Djeca s teškoćama čitanja i radno pamćenje
(Working memory in children with reading disabilities)
Autori
Antolić, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
12.10
Godina
2000
Stranica
51
Mentor
Pašiček, Ljerka
Neposredni voditelj
Vancaš, Mirjana
Ključne riječi
teškoće čitanja; radno pamćenje
(reading disabilities; working memory)
Sažetak
Zadacima za ispitivanje radnoga pamćenja ispitana su djeca s teškoćama čitanja drugih razreda redovne osnovne škole i kontrolna skupina ispitanika. Djeca s teškoćama čitanja značajno su slabija od kontrolne skupine djece u postignuću na svim zadacima radnoga pamćenja. Rezultati ukazuju na moguće razlike u kapacitetu kratkoročnoga pamćenja u djece s teškoćama čitanja spram kontrolne skupine. U istraživanju je ustanovljeno da postoji povezanost između uspjeha na različitim zadacima za ispitivanje radnoga pamćenja u obje skupine isptanika.
Izvorni jezik
Hrvatski