Pregled bibliografske jedinice broj: 535145
Odgoj djece i mladih u suvremenoj obitelji: Percepcija učenika osnovne škole
Odgoj djece i mladih u suvremenoj obitelji: Percepcija učenika osnovne škole, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 535145 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgoj djece i mladih u suvremenoj obitelji: Percepcija učenika osnovne škole
(Educating children and young people in contemporary families: Perceptions of elementary school students)
Autori
Perica, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
10.10
Godina
2010
Stranica
43
Mentor
Zloković, Jasminka
Ključne riječi
odgoj; djeca; suvremena obitelj; percepcija obitelji; osnovna škola
(children; the modern family; education; perception of families; primary school)
Sažetak
Suvremena obitelj obilježena je mnogim izazovima, zahtijevima i "ponudama" koje su dio modernog liberaliziranog i sve manje materijalistički i gotovo u nekim situacijama dehumaniziranog društva. Roditelji danas imaju mnogo više vrsta odgovornosti kod postavljanja "granica" u odgoju djece bez kojih bi ona premda iste često preziru, bila izgubljena u "nepoznatom". Roditelji imaju nadasve odgovornost za zdrav razvoj djeteta kojeg pozitivan odnos članova obitelji koji se temelji na "ravnopravnom" dostojanstvu i toleranciji. teorijski dio o odnosu tinejdžera i roditelja u suvremenoj obitelji, o procesu odgoja, dopunjen je istraživanjem provedenim na 97 učenika dvaju sedmih i dvaju osmih razreda osnovne škole u Rijeci. Kako bismo došli do rezultata i osobne percepcije učenika o odgoju djece u suvremenoj obitelji poslužili smo se anonimnim anketnim upitnikom esejskog tipa koja se sastojala od nekoliko pitanja.Rezultati su pokazali da djeca zapravočeznu za boljom i učestalijom komunikacijom u vlastitoj obitelji. rezultati pokazuju i da njihovi roditelji ne rješavaju nesuglasice na očekivani način koji bi upućivao na razumijevanje djeteta, upućivanje na poželjna ponašanja i sl. Rezultati ovog rada upućuju na potrebu intenzivnijeg ispitivanja problema usmjerenog na pružanje konkretne pomoći obiteljima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Jasminka Zloković
(mentor)