Pregled bibliografske jedinice broj: 534797
Kultura- osnova za stvaranje marke grada Rijeke
Kultura- osnova za stvaranje marke grada Rijeke, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 534797 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kultura- osnova za stvaranje marke grada Rijeke
(The Culture- fundament for construction brand for city of Rijeka)
Autori
Tomić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
18.07
Godina
2011
Stranica
59
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
Kultura; Osnova; Marka; Grad Rijeka
(The Culture; Fundament; Brand; City of Rijeka)
Sažetak
Svrha izrade rada je utvrditi i analizirati beneficije koje koncepcija stvaranja marke grada pruža Rijeci, posebno u pogledu odabira reprezentativnog sektora- kulture, kao osnove za stvaranje marke grada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka