Pregled bibliografske jedinice broj: 534795
Čimbenici koji utječu na ponašanje potrošača prilikom kupnje Cole
Čimbenici koji utječu na ponašanje potrošača prilikom kupnje Cole, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 534795 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čimbenici koji utječu na ponašanje potrošača prilikom kupnje Cole
(Factors that influence the purchasing behavior of consumers Cola)
Autori
Dabo, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
13.09
Godina
2011
Stranica
61
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
Čimbenici; Ponašanje potrošača; Kupnja; Cola
(Factors; Consumers behavior; Cola)
Sažetak
Svrha ovog rada je definirati i analizirati čimbenike koji utječu na ponašanje potrošača prilikom kupnje cole. Cilj je odrediti i utvrditi utjecaj društvenih, osobnih te psiholoških čimbenika koji utječu na ponašanje potrošača prilikom odlučivanja o kupnji cole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka