Pregled bibliografske jedinice broj: 534726
Potrošački etnocentrizam: činitelji od utjecaja na hrvatske potrošače
Potrošački etnocentrizam: činitelji od utjecaja na hrvatske potrošače, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 534726 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Potrošački etnocentrizam: činitelji od utjecaja na hrvatske potrošače
(Consumer ethnocentrism: factors influencing the Croatian consumers)
Autori
Bakić, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
28.09
Godina
2011
Stranica
43
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
Etnocentrizam; Činitelji; Utjecaj; Potrošač
(Ethnocentrism; Factors; Influence; Consumers)
Sažetak
Svrha i ciljevi rada jaesu istražiti nastanak i razvoj koncepta potrošačkog etnocentrizma, empirijskim istraživanjem utvrditi odnos hrvatskih potrošača prema domaćim proizvodima, ispitati utječe li potrošački etnocentrizam na pozitivno vrednovanje i izbor domaćih u odnosu na uvozne proizvode, te da li se i u kojoj mjeri stupanj potrošačkog etnocentrizma mijenja kroz različite kategorije proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka