Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 534635

Talijanizmi u reklamnom diskursu


Vlastelić, Anastazija; Stolac, Diana
Talijanizmi u reklamnom diskursu // Tabula : časopis Filozofskog fakulteta u Puli, 9 (2011), 248-257 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 534635 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Talijanizmi u reklamnom diskursu
(Italianisms in the commercial discourse)

Autori
Vlastelić, Anastazija ; Stolac, Diana

Izvornik
Tabula : časopis Filozofskog fakulteta u Puli (1331-7830) 9 (2011); 248-257

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
reklama; reklamni diskurs; slogan; hrvatski jezik; talijanizam; makaronizam
(commercial; commercial discourse; slogan; Croatian language; Italianism)

Sažetak
Višestoljetna je prisutnost talijanskoga jezika na sjevernojadranskom i dalmatinskom području, što zbog geografskih, što zbog društveno-političkih razloga, utjecala na kulturu i na hrvatski jezik tih krajeva. Stoga je velik broj talijanizama i danas prisutan u govorima Rijeke, njezine uže i šire okolice te Istre i Dalmacije. U radu se analizira udjel talijanizama i makaronizama u reklamama prisutnima na spomenutome području tijekom 2007. i 2008. godine, ali se komentiraju i reklame iz širega područja u kojima se rabe talijanizmi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-2263053-0916 - Povijest hrvatske sintakse (Stolac, Diana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Diana Stolac (autor)

Avatar Url Anastazija Vlastelić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Vlastelić, Anastazija; Stolac, Diana
Talijanizmi u reklamnom diskursu // Tabula : časopis Filozofskog fakulteta u Puli, 9 (2011), 248-257 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Vlastelić, A. & Stolac, D. (2011) Talijanizmi u reklamnom diskursu. Tabula : časopis Filozofskog fakulteta u Puli, 9, 248-257.
@article{article, author = {Vlasteli\'{c}, Anastazija and Stolac, Diana}, year = {2011}, pages = {248-257}, keywords = {reklama, reklamni diskurs, slogan, hrvatski jezik, talijanizam, makaronizam}, journal = {Tabula : \v{c}asopis Filozofskog fakulteta u Puli}, volume = {9}, issn = {1331-7830}, title = {Talijanizmi u reklamnom diskursu}, keyword = {reklama, reklamni diskurs, slogan, hrvatski jezik, talijanizam, makaronizam} }
@article{article, author = {Vlasteli\'{c}, Anastazija and Stolac, Diana}, year = {2011}, pages = {248-257}, keywords = {commercial, commercial discourse, slogan, Croatian language, Italianism}, journal = {Tabula : \v{c}asopis Filozofskog fakulteta u Puli}, volume = {9}, issn = {1331-7830}, title = {Italianisms in the commercial discourse}, keyword = {commercial, commercial discourse, slogan, Croatian language, Italianism} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font