Pregled bibliografske jedinice broj: 534635
Talijanizmi u reklamnom diskursu
Talijanizmi u reklamnom diskursu // Tabula : časopis Filozofskog fakulteta u Puli, 9 (2011), 248-257 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 534635 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Talijanizmi u reklamnom diskursu
(Italianisms in the commercial discourse)
Autori
Vlastelić, Anastazija ; Stolac, Diana
Izvornik
Tabula : časopis Filozofskog fakulteta u Puli (1331-7830) 9
(2011);
248-257
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
reklama; reklamni diskurs; slogan; hrvatski jezik; talijanizam; makaronizam
(commercial; commercial discourse; slogan; Croatian language; Italianism)
Sažetak
Višestoljetna je prisutnost talijanskoga jezika na sjevernojadranskom i dalmatinskom području, što zbog geografskih, što zbog društveno-političkih razloga, utjecala na kulturu i na hrvatski jezik tih krajeva. Stoga je velik broj talijanizama i danas prisutan u govorima Rijeke, njezine uže i šire okolice te Istre i Dalmacije. U radu se analizira udjel talijanizama i makaronizama u reklamama prisutnima na spomenutome području tijekom 2007. i 2008. godine, ali se komentiraju i reklame iz širega područja u kojima se rabe talijanizmi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-2263053-0916 - Povijest hrvatske sintakse (Stolac, Diana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka