Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 534607

Teorija samoodređenja i akademski uspjeh


Velki, Tena
Teorija samoodređenja i akademski uspjeh // Knjiga sažetaka 16. godišnje konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija – mediji – etika / Hadžiselimović, Dževdet ; Kolesarić, Vladimir ; Pregrad, Jasenka ; Plavšić, Marlena (ur.).
Poreč: Društvo psihologa Istre, 2008. str. 170-170 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 534607 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teorija samoodređenja i akademski uspjeh
(Self-determination theory and academic success)

Autori
Velki, Tena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka 16. godišnje konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija – mediji – etika / Hadžiselimović, Dževdet ; Kolesarić, Vladimir ; Pregrad, Jasenka ; Plavšić, Marlena - Poreč : Društvo psihologa Istre, 2008, 170-170

ISBN
978-953-95206-2-3

Skup
16. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija – mediji – etika

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 01.10.2008. - 04.10.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
samoregulacija; akademski uspjeh; kontinuum samoodređenja
(self-regulation; academic achievement; self-determination continuum)

Sažetak
Cilj našeg istraživanja bio je utvrditi povezanost akademske samoregulacije i akademskog uspjeha. Istraživanje je provedeno na uzorku od 217 studenata prve i druge godine (159 ženskih i 58 muških sudionika) biologije i medicine. Korišteni su sljedeći mjerni instrumenti: Upitnik akademske samoregulacije (Self Regulation Questionnaire- Academic, SRQ-A, Ryan i Connell, 1989) i ocjena na ispitu. Dobiveni rezultati upućuju na sljedeće: I u našim sociokulturalnim uvjetima, i to na akademskoj razini, može se registrirati postojanje kontinuuma samoodređenja kojeg predviđa Deci- Ryanova (2000) teorija. Utvrđeno je postojanje pozitivne povezanosti autonomne motivacije s ocjenama na ispitu. Značajnim prediktorima akademskog uspjeha pokazali su se intrinzična motivacija i fakultet koji student pohađa. Sudionici s različitim stupnjem autonomne samoodređenosti se ne razlikuju u akademskom uspjehu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija

Napomena
Diplomski rad rađen pod mentorstvom dr.sc.Zvonimira Knezovića, red.prof.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Tena Velki (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Velki, Tena
Teorija samoodređenja i akademski uspjeh // Knjiga sažetaka 16. godišnje konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija – mediji – etika / Hadžiselimović, Dževdet ; Kolesarić, Vladimir ; Pregrad, Jasenka ; Plavšić, Marlena (ur.).
Poreč: Društvo psihologa Istre, 2008. str. 170-170 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Velki, T. (2008) Teorija samoodređenja i akademski uspjeh. U: Hadžiselimović, D., Kolesarić, V., Pregrad, J. & Plavšić, M. (ur.)Knjiga sažetaka 16. godišnje konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija – mediji – etika.
@article{article, author = {Velki, Tena}, year = {2008}, pages = {170-170}, keywords = {samoregulacija, akademski uspjeh, kontinuum samoodre\djenja}, isbn = {978-953-95206-2-3}, title = {Teorija samoodre\djenja i akademski uspjeh}, keyword = {samoregulacija, akademski uspjeh, kontinuum samoodre\djenja}, publisher = {Dru\v{s}tvo psihologa Istre}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Velki, Tena}, year = {2008}, pages = {170-170}, keywords = {self-regulation, academic achievement, self-determination continuum}, isbn = {978-953-95206-2-3}, title = {Self-determination theory and academic success}, keyword = {self-regulation, academic achievement, self-determination continuum}, publisher = {Dru\v{s}tvo psihologa Istre}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font