Pregled bibliografske jedinice broj: 534545
Razlike u stavovima učenika redovne osnovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida s obzirom na spol
Razlike u stavovima učenika redovne osnovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida s obzirom na spol // "Specijalna edukacija i rehabilitacija danas" / Glumbić, Nenad ; Vučinić, Vesna (ur.).
Beograd: Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju Univerziteta u Beogradu, 2011. str. 242-252 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 534545 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u stavovima učenika redovne osnovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida s obzirom na spol
(Differences in attitudes of pupils of regular elementray school without visual impairment toward integration of pupils with visual impairment according to gender)
Autori
Sajković, Mira ; Oberman-Babić, Mira ; Fajdetić, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
"Specijalna edukacija i rehabilitacija danas"
/ Glumbić, Nenad ; Vučinić, Vesna - Beograd : Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju Univerziteta u Beogradu, 2011, 242-252
ISBN
978-86-6203-029-0
Skup
"V međunarodni naučni skup Zlatibor 24-27 Spetembar 2011."
Mjesto i datum
Zlatibor, Srbija, 24.09.2011. - 27.09.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
razlike u stavovima s obzirom na spol; odgojno-obrazovna integracija učenika oštećena vida
(mainstream education; visual impairment)
Sažetak
Cilj ovog rada je utvrditi postojanje eventualnih razlika u stavovima učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji uečnika oštećenog vida s obzirom na spol. Ispitivanjem je uključeno 117 učenika bez oštećenja vida koji su školske godine 1999/2000 pohađali redovne osnovne škole na području grada Zagreba i Zagrebačke županije, od toga je 61 muški ispitanik i 56 ženskih ispitanika. Istraživačkom hipotezom pretpostavljno je da postoje razlike u stavovima učenika redovne osnovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida s obzirom na spol. Ta je hipoteza porvjrene hi-kvadrad testom, koja je izvršena nakon deskriptivne analize frekvencija odgovora učenika u varijablama Anketnog lista za procjenu stavova učenika redovne škole prema odojno obrazovnoj integraciji. Dobiveni rezultati pokazuju da je hipoteza prihvaćena. Postoje statistički značajne razlike u stavovima učenika redovne osnovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida s obzirom na spol.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb