Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 534471

Dijete s ADHD/ADD-om


Velki, Tena; Velki, Mirna
Dijete s ADHD/ADD-om // 19. dani Ramira i Zorana Bujasa : program i sažeci priopćenja = 19th Ramiro and Zoran Bujas’ Days : program and abstracts / Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka ; Mikac, Una ; Urch, Dražen (ur.).
Zagreb, 2009. str. 217-217 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 534471 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dijete s ADHD/ADD-om
(Child with ADHD/ADD)

Autori
Velki, Tena ; Velki, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
19. dani Ramira i Zorana Bujasa : program i sažeci priopćenja = 19th Ramiro and Zoran Bujas’ Days : program and abstracts / Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka ; Mikac, Una ; Urch, Dražen - Zagreb, 2009, 217-217

ISBN
978-953-175-339-5

Skup
Dani Ramira i Zorana Bujasa (19 ; 2009)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.04.2009. - 25.04.2009

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
dijete; ADHD
(child; ADHD)

Sažetak
Istraživanja su pokazala kako prevalencija ADHD/ADD-a kod djece školske dobi iznosi 3-5%. Takva djeca često bivaju karakterizirana kao zločesta, a njihov poremećaj ostaje neprepoznat što dovodi do brojnih kratkoročnih i dugoročnih posljedica. Radeći s takvom djecom naišli smo na niz situacija koje su izrazito neugodne za hiperaktuvnu djecu, kao i za njihove roditelje, a koje su njihova svakodnevnica. Svrha ovog poster prikaza je upoznati stručnjake, ali i širu javnost s poteškoćama i simptomima s kojima se susreće hiperaktivno dijete te nekim od mogućih načina pomoći toj djeci. S tim ciljem prikazali smo tri najčešće situacije u kojima dolaze do izražaja problemi u ponašanju hiperaktivne djece. To su situacije kada se dijete nalazi u školi, gdje najčešće za vrijeme sata gubi pažnju, opada mu koncentracija, zabavlja se i ujedno ometa druge učenike, kada je dijete kod kuće, gdje ne sluša roditelje, gubi koncentraciju pri obavljanju uobičajenih kućanskih aktivnosti ili impulzivno reagira u igri s bratom/sestrom, i kada se dijete nalazi na igralištu, gdje zbog svoje impulzivnosti i slabijih socijalnih vještina ne biva uključeno u igru s vršnjacima. Ujedno smo na ovom prikazu i dali neke preporuke koje bi trebale hiperaktivnom djetetu olakšati navedene situacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Mirna Velki (autor)

Avatar Url Tena Velki (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Velki, Tena; Velki, Mirna
Dijete s ADHD/ADD-om // 19. dani Ramira i Zorana Bujasa : program i sažeci priopćenja = 19th Ramiro and Zoran Bujas’ Days : program and abstracts / Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka ; Mikac, Una ; Urch, Dražen (ur.).
Zagreb, 2009. str. 217-217 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Velki, T. & Velki, M. (2009) Dijete s ADHD/ADD-om. U: Ljubotina, D., Kamenov, Ž., Mikac, U. & Urch, D. (ur.)19. dani Ramira i Zorana Bujasa : program i sažeci priopćenja = 19th Ramiro and Zoran Bujas’ Days : program and abstracts.
@article{article, author = {Velki, Tena and Velki, Mirna}, year = {2009}, pages = {217-217}, keywords = {dijete, ADHD}, isbn = {978-953-175-339-5}, title = {Dijete s ADHD/ADD-om}, keyword = {dijete, ADHD}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Velki, Tena and Velki, Mirna}, year = {2009}, pages = {217-217}, keywords = {child, ADHD}, isbn = {978-953-175-339-5}, title = {Child with ADHD/ADD}, keyword = {child, ADHD}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font