Pregled bibliografske jedinice broj: 534471
Dijete s ADHD/ADD-om
Dijete s ADHD/ADD-om // 19. dani Ramira i Zorana Bujasa : program i sažeci priopćenja = 19th Ramiro and Zoran Bujas’ Days : program and abstracts / Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka ; Mikac, Una ; Urch, Dražen (ur.).
Zagreb, 2009. str. 217-217 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 534471 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dijete s ADHD/ADD-om
(Child with ADHD/ADD)
Autori
Velki, Tena ; Velki, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
19. dani Ramira i Zorana Bujasa : program i sažeci priopćenja = 19th Ramiro and Zoran Bujas’ Days : program and abstracts
/ Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka ; Mikac, Una ; Urch, Dražen - Zagreb, 2009, 217-217
ISBN
978-953-175-339-5
Skup
Dani Ramira i Zorana Bujasa (19 ; 2009)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.04.2009. - 25.04.2009
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dijete; ADHD
(child; ADHD)
Sažetak
Istraživanja su pokazala kako prevalencija ADHD/ADD-a kod djece školske dobi iznosi 3-5%. Takva djeca često bivaju karakterizirana kao zločesta, a njihov poremećaj ostaje neprepoznat što dovodi do brojnih kratkoročnih i dugoročnih posljedica. Radeći s takvom djecom naišli smo na niz situacija koje su izrazito neugodne za hiperaktuvnu djecu, kao i za njihove roditelje, a koje su njihova svakodnevnica. Svrha ovog poster prikaza je upoznati stručnjake, ali i širu javnost s poteškoćama i simptomima s kojima se susreće hiperaktivno dijete te nekim od mogućih načina pomoći toj djeci. S tim ciljem prikazali smo tri najčešće situacije u kojima dolaze do izražaja problemi u ponašanju hiperaktivne djece. To su situacije kada se dijete nalazi u školi, gdje najčešće za vrijeme sata gubi pažnju, opada mu koncentracija, zabavlja se i ujedno ometa druge učenike, kada je dijete kod kuće, gdje ne sluša roditelje, gubi koncentraciju pri obavljanju uobičajenih kućanskih aktivnosti ili impulzivno reagira u igri s bratom/sestrom, i kada se dijete nalazi na igralištu, gdje zbog svoje impulzivnosti i slabijih socijalnih vještina ne biva uključeno u igru s vršnjacima. Ujedno smo na ovom prikazu i dali neke preporuke koje bi trebale hiperaktivnom djetetu olakšati navedene situacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek