Pregled bibliografske jedinice broj: 534397
Marketing veterinarskih usluga
Marketing veterinarskih usluga // Veterinarska stanica : znanstveno-stručni veterinarski časopis, 42 (2011), 5; 471-480 (podatak o recenziji nije dostupan, stručna rasprava, stručni)
CROSBI ID: 534397 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing veterinarskih usluga
(Marketing veterinary services)
Autori
Tadić, Marko
Izvornik
Veterinarska stanica : znanstveno-stručni veterinarski časopis (0350-7149) 42
(2011), 5;
471-480
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručna rasprava, stručni
Ključne riječi
marketing; veterinarske usluge
(marketing; veterinary services)
Sažetak
Marketing je kao znanstveno-teorijska disciplina novijeg datuma. Znatno je starija praksa marketinga. Najprije se afirmirao u SAD-u, a zatim proširio na Europu i druge razvijene zemlje. Punu je afirmaciju stekao u drugoj polovici minulog stoljeća. Danas je on dominantna poslovna koncepcija. Dapače, danas se više govori i piše o upravljanju marketingom nego o marketingu. Brojne su definicije marketinga. Zajedničko im je da marketing definiraju kao poslovnu aktivnost usmjerenu na zadovoljavanje potreba i želja potrošača. Temeljni instrumenti marketinga su: proizvod, cijena, mjesto (distribucija) i promidžba (4P). Oni tvore tzv. marketinški splet (miks). Marketing usluga mlađa je znanstveno-teorijska disciplina i praksa i to poglavito zbog osobitosti usluga: neopipljivost, neodvojivost, promjenjivost i nepostojanost. Danas se marketingom usluga podjednako služe proizvodne i neproizvodne, privatne i javne, profitne i neprofitne organizacije. Marketing veterinarskih usluga i veterinarskih organizacija najrazvijeniji je u SAD. U Hrvatskoj je vrlo skromna praksa marketinga veterinarskih usluga i uglavnom se svodi na jednostavne oblike promidžbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Veterinarska medicina