Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 534397

Marketing veterinarskih usluga


Tadić, Marko
Marketing veterinarskih usluga // Veterinarska stanica : znanstveno-stručni veterinarski časopis, 42 (2011), 5; 471-480 (podatak o recenziji nije dostupan, stručna rasprava, stručni)


CROSBI ID: 534397 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing veterinarskih usluga
(Marketing veterinary services)

Autori
Tadić, Marko

Izvornik
Veterinarska stanica : znanstveno-stručni veterinarski časopis (0350-7149) 42 (2011), 5; 471-480

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručna rasprava, stručni

Ključne riječi
marketing; veterinarske usluge
(marketing; veterinary services)

Sažetak
Marketing je kao znanstveno-teorijska disciplina novijeg datuma. Znatno je starija praksa marketinga. Najprije se afirmirao u SAD-u, a zatim proširio na Europu i druge razvijene zemlje. Punu je afirmaciju stekao u drugoj polovici minulog stoljeća. Danas je on dominantna poslovna koncepcija. Dapače, danas se više govori i piše o upravljanju marketingom nego o marketingu. Brojne su definicije marketinga. Zajedničko im je da marketing definiraju kao poslovnu aktivnost usmjerenu na zadovoljavanje potreba i želja potrošača. Temeljni instrumenti marketinga su: proizvod, cijena, mjesto (distribucija) i promidžba (4P). Oni tvore tzv. marketinški splet (miks). Marketing usluga mlađa je znanstveno-teorijska disciplina i praksa i to poglavito zbog osobitosti usluga: neopipljivost, neodvojivost, promjenjivost i nepostojanost. Danas se marketingom usluga podjednako služe proizvodne i neproizvodne, privatne i javne, profitne i neprofitne organizacije. Marketing veterinarskih usluga i veterinarskih organizacija najrazvijeniji je u SAD. U Hrvatskoj je vrlo skromna praksa marketinga veterinarskih usluga i uglavnom se svodi na jednostavne oblike promidžbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Veterinarska medicina



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veterinarski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Tadić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tadić, Marko
Marketing veterinarskih usluga // Veterinarska stanica : znanstveno-stručni veterinarski časopis, 42 (2011), 5; 471-480 (podatak o recenziji nije dostupan, stručna rasprava, stručni)
Tadić, M. (2011) Marketing veterinarskih usluga. Veterinarska stanica : znanstveno-stručni veterinarski časopis, 42 (5), 471-480.
@article{article, author = {Tadi\'{c}, Marko}, year = {2011}, pages = {471-480}, keywords = {marketing, veterinarske usluge}, journal = {Veterinarska stanica : znanstveno-stru\v{c}ni veterinarski \v{c}asopis}, volume = {42}, number = {5}, issn = {0350-7149}, title = {Marketing veterinarskih usluga}, keyword = {marketing, veterinarske usluge} }
@article{article, author = {Tadi\'{c}, Marko}, year = {2011}, pages = {471-480}, keywords = {marketing, veterinary services}, journal = {Veterinarska stanica : znanstveno-stru\v{c}ni veterinarski \v{c}asopis}, volume = {42}, number = {5}, issn = {0350-7149}, title = {Marketing veterinary services}, keyword = {marketing, veterinary services} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font