Pregled bibliografske jedinice broj: 534314
Uvođenje fleksibilnog učenja u srednjoškolsko strukovno obrazovanje: komparativna studija dvije škole
Uvođenje fleksibilnog učenja u srednjoškolsko strukovno obrazovanje: komparativna studija dvije škole // CARNetova korisnička konferencija (CUC)
Rijeka, Hrvatska, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 534314 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje fleksibilnog učenja u srednjoškolsko strukovno obrazovanje: komparativna studija dvije škole
(Introducing Flexible Learning Approach in Secondary Technical Education: A Comparative Study of Two Schools)
Autori
Božurić, Mario ; Čarapina, Mia ; Jandrić, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Skup
CARNetova korisnička konferencija (CUC)
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 14.11.2011. - 16.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Fleksibilno učenje; IPA projekt; Strukovno obrazovanje
(flexible learning; IPA project; vocational education)
Sažetak
U školskoj godini 2010/2011 Elektrotehnička škola Zagreb i Elektrostrojarska škola Varaždin sudjeluju u realizaciji i implementaciji IPA projekta pod nazivom With Flexible Learning Approach and Curricula Innovations towards the Labour Market podržanog od Hrvatske agencije za strukovno obrazovanje i osposobljavanje odraslih. Prvi članak napisan od ove grupe autora pod nazivom „Flexible Learning Approach and Curricula Education towards the Labour Market in Secondary Technical Education: A Case Study” (prihvaćen za objavljivanje na „Central European Conference on Information and Intelligence Systems – IIS 2011 - http://www.ceciis.foi.hr/”) istražuje izazove provedbe fleksibilnog učenja u Elektrotehničkoj školi Zagreb, sa posebnim osvrtom na osposobljavanje i prilagodbu nastavnika i zadovoljstvo učenika.U ovom radu autori proširuju istraživanje na provedbu projekta u Elektrostrojarskoj školi Varaždin i uspoređuju dobivene rezultate. Kako bi objasnili razlike u realizaciji i implementaciji projekta, autori će obratiti posebnu pozornost na organizacijske, kulturne i druge razlike između škola. Autori su uvjereni da rezultati ovog istraživanja mogu pomoći pri planiranju i provođenju sličnih e- learning projekata u drugim strukovnim školama u Hrvatskoj i šire.
Izvorni jezik
Hrvatski