Pregled bibliografske jedinice broj: 534270
Zadovoljstvo korisnika i kvaliteta javnih usluga u Republici Hrvatskoj
Zadovoljstvo korisnika i kvaliteta javnih usluga u Republici Hrvatskoj // 11. Hrvatska konferencija o kvaliteti - 2. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu: Inovativna primjena kvalitete / Babić, Tihomir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2011. str. - (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 534270 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo korisnika i kvaliteta javnih usluga u Republici Hrvatskoj
(Customer satisfaction and quality of public services in the Republic of Croatia)
Autori
Krce Miočić, Božena ; Žnidar, Krešimir ; Pilić, Ana-Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
11. Hrvatska konferencija o kvaliteti - 2. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu: Inovativna primjena kvalitete
/ Babić, Tihomir - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2011
Skup
Hrvatska konferencija o kvaliteti
Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 12.05.2011. - 14.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kvaliteta javnih usluga ; zadovoljstvo klijenata ; internet
(quality of public services ; Customer satisfaction ; Internet)
Sažetak
U ovom se radu problematizira utjecaj uvođenja internetskih javnih usluga na percepciju kvalitete javnog sektora, kao i na zadovoljstvo korisnika – građana Republike Hrvatske. U radu se prvo iznose temeljni trendovi vezani za osiguranje kvalitete u ustanovama javnog sektora te se posebno analiziraju trendovi uvođenja internetskih javnih usluga. Analiza se izvodi u kontekstu „digitalne agende“ – plana EU za sveobuhvatnu transformaciju društva i gospodarstva na temelju informacijskih i telekomunikacijskih tehnologija. Nadalje se iznose rezultati istraživanja građana RH, provedeni na reprezentativnom uzorku kućanstava, o djelovanju internetskih javnih usluga na percipiranu kvalitetu djelovanja državnih institucija kao i na zadovoljstvo korisnika usluga,
Izvorni jezik
Hrvatski