Pregled bibliografske jedinice broj: 534136
Prezentacija multimedijskih sadržaja, pamćenje informacija i pažnja
Prezentacija multimedijskih sadržaja, pamćenje informacija i pažnja // Društvo i tehnologija, 2011. / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2011. str. 178-183 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 534136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prezentacija multimedijskih sadržaja, pamćenje informacija i pažnja
(THE MULTIMEDIA PRESENTATION IN THE EDUCATIONAL SYSTEM, MEMORIZING INFORMATION AND RETAINING ATTENTION)
Autori
Ružić-Baf, Maja ; Radetić-Paić, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Društvo i tehnologija, 2011.
/ Plenković, Mario - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2011, 178-183
ISBN
978-953-6226-22-1
Skup
Društvo i tehnologija 2011
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 28.06.2011. - 30.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
multimedijska prezentacija; visoko obrazovanje; tehnike; kriteriji; pažnja.
(multimedia-presentation; university education; techniques; criteria; attention.)
Sažetak
Nove tehnologije u obrazovanju zahtijevaju nove pristupe u izradi i prikazu nastavnih sadržaja u visokom obrazovanju. Sadržaji se sve češće prikazuju koristeći alate za prezentaciju multimedijskih sadržaja. Većina profesora za prikaz i izradu multimedijskih prezentacija koristi alat MS Power Point. U radu se polazi od mišljenja da većina profesora koristi alat za izradu i prikaz prezentacija na način da prezentirano gradivo prenose u cjelini. Većina prezentacija sadržiprikaze prepune multimedijskih elemenata, (tekst, slika, zvuk, video, animacija) što u konačnici rezultira brzom opadanju pažnje studenata, monotonosti nastave i vrlo čestom pojavljivanju studentske dileme: da li zapisivati sve informacije koje vide na prikazima ili aktivnim praćenjem profesorova izlaganja pokušati zapamtiti sadržaj predavanja. Nadalje, u radu se prikazuju tehnike, kriteriji (sadržajni, estetski ifunkcionalni), strukture prezentacije, elementi grafičkih prikaza, kreativne tehnike za osmišlajvanje prikaza i vrste publika kojima je prezentacija namijenjena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli